Ropetoope
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Ensimmäinen aihesi

2 posters

Sivu 21 / 40 Edellinen  1 ... 12 ... 20, 21, 22 ... 30 ... 40  Seuraava

Siirry alas

Ensimmäinen aihesi - Sivu 21 Empty Vs: Ensimmäinen aihesi

Viesti kirjoittaja Kiritys La Elo 27, 2022 8:42 pm

Polaris: Itse asiassa, kunnes hän on taas tolpillaan kuninkaalliset pyysivät että me voisimme hoitaa Neilan velvollisuuksia ^^'' Ei mitään suurempaa, vain että varmistamme, etteivät Lykofosin joukot heti yritä tulla takaisin varjo portaalien kautta *joo tosi "pieni" juttu*

Decorum: "Tolpillaan", etkö juuri sanonut Neilan särkyneen?

Polaris: Sanoin sanoin, mutta jotenkin hän tuli takaisin ^^''''' Minun on todella kysyttävä Polypukselta kuinka se oli mahdollista, hän on aina ollut etevämpi näissä jutuissa

Crea: *tietää jo sopivan piilopaikan* Glossaryck voi pitää siitä huolta siihen asti että taas tarvitsemme sitä *taikaulottuvuuteen varjot eivät ainakaan ihan heti yritä*
Kiritys
Kiritys

Viestien lukumäärä : 21282
Join date : 27.04.2019
Ikä : 21
Paikkakunta : Tällä hetkellä ajan ja avaruuden ulkopuolella

Takaisin alkuun Siirry alas

Ensimmäinen aihesi - Sivu 21 Empty Vs: Ensimmäinen aihesi

Viesti kirjoittaja Erbz La Elo 27, 2022 9:10 pm

Arium: Hyvä ajatus *parempi se kuin luovuttaa neula takaisin paikasta toiseen matkaavalle ennustajalle kenen reiteistä ei ikinä tiedä eikä tarvitsisi häntä etsiä hiki hatussa seuraavan kriisin iskiessä* Saatkin työskennellä muiden tenebriumiemme kanssa, jos olen oikein ymmärtänyt olette miltein samaa lajia

Pure: "Pitää paikkansa, olen syntyjäni puoliksi varjo kuten hekin sekä puoliksi valo isäni puolelta. Takaan että voimistani on teille hyötyä"

Icarus: Eli hän on vieläkin elossa vaikka kerran särkyi? Eikö mikään saa sitä maan vaivaa matalaksi? -3-
Erbz
Erbz

Viestien lukumäärä : 22167
Join date : 27.04.2019
Ikä : 28
Paikkakunta : Jossain huitsin Nevadassa

https://ropetoope.forumotion.eu

Takaisin alkuun Siirry alas

Ensimmäinen aihesi - Sivu 21 Empty Vs: Ensimmäinen aihesi

Viesti kirjoittaja Kiritys La Elo 27, 2022 9:46 pm

Crea: Uskomme sen, mutta oletko valmis tekemään töitä heidän kanssaan? Pendragonin tenebriumit ovat hyvin erilaista maata kuin mihin olet saattanut tottua *nössöjäkö tarkoitat?*

Polaris: Noh noh Icarus, ei tuollaisia puheita ^^ Neila on ystämme kaikista.. virheistään huolimatta *ihme tunnevammainen se on* Sitä paitsi, jos olisimme menettäneet hänet kaikki tehnyt suunnitelmat olisivat menneet pieleen
Kiritys
Kiritys

Viestien lukumäärä : 21282
Join date : 27.04.2019
Ikä : 21
Paikkakunta : Tällä hetkellä ajan ja avaruuden ulkopuolella

Takaisin alkuun Siirry alas

Ensimmäinen aihesi - Sivu 21 Empty Vs: Ensimmäinen aihesi

Viesti kirjoittaja Erbz La Elo 27, 2022 10:32 pm

Pure: "Uskon että tulemme toimeen, en tosin ole tutustunut vielä heihin kaikkiin"

Arium: He viihtyvät linnan pimeissä kolkissa, löydät heidät sieltä ja Amaranth viettää taas suurimman osan ajasta puutarhassamme

Pure: "Vai niin, lähdenkin katsomaan vähän ympärilleni" *ja sinne meni prinssi varjoihin*

Arium: No niin, ainakin nyt meillä tuuraajia Neilan tilalla, se asia on käsitelty

Icarus: Hukkaan ne menee muutenkin, vai oletko vielä huomannut mitään poikkeavaa siinä Pendragonin sylikoirassa?
Erbz
Erbz

Viestien lukumäärä : 22167
Join date : 27.04.2019
Ikä : 28
Paikkakunta : Jossain huitsin Nevadassa

https://ropetoope.forumotion.eu

Takaisin alkuun Siirry alas

Ensimmäinen aihesi - Sivu 21 Empty Vs: Ensimmäinen aihesi

Viesti kirjoittaja Kiritys La Elo 27, 2022 11:48 pm

Polaris: Ei.. en vielä, mutta nykytilannetta on vaikeaa arvioida kun hän on vielä niin heikossa tilassa :< Blue Diamond ei antanut minun nähdä häntä *timantti on ominut Neilan kokonaan, mutta ehkä se on toistaiseksi ihan hyvä juttu, ainakin Neila saa tervehtyä rauhassa kun on kolmetoista metrinen henkivartia vierellä*

Crea: Yksi huoli vähemmän ja niistä puheen ollen... -_- Priimus on edelleen käärmeissään sinua kohtaan
Kiritys
Kiritys

Viestien lukumäärä : 21282
Join date : 27.04.2019
Ikä : 21
Paikkakunta : Tällä hetkellä ajan ja avaruuden ulkopuolella

Takaisin alkuun Siirry alas

Ensimmäinen aihesi - Sivu 21 Empty Vs: Ensimmäinen aihesi

Viesti kirjoittaja Erbz Su Elo 28, 2022 12:20 am

Arium: Ai niin.. Emme saaneetkaan vielä oikeaa hetkeä puhua sitten lomamme ajan *No nyt onkin juuri sopiva hetki jos koskaan, go isukki go* Minä menen *nousee istuimeltaan ja lähtee etsimään poikansa huonetta*

Icarus: Meinaako Blue Diamond jäädä siihen asti kun Neila toipuu? Tästä tulee piinaava- *varautuu kun huomaa Puren ilmestyneen hänen ja Decon taakse* Kuka?!

Pure: "Ei hätää, en ole vihollinen" *nostaa kätensä ilmaan*
Erbz
Erbz

Viestien lukumäärä : 22167
Join date : 27.04.2019
Ikä : 28
Paikkakunta : Jossain huitsin Nevadassa

https://ropetoope.forumotion.eu

Takaisin alkuun Siirry alas

Ensimmäinen aihesi - Sivu 21 Empty Vs: Ensimmäinen aihesi

Viesti kirjoittaja Kiritys Su Elo 28, 2022 1:38 pm

//Iltoja venetsialaisten jälkeiset kesän päättymisen juhlat 🎇

Crea: Ja muista koputtaa kun löydät hänen huoneensa -3- *ihan näin varoituksena, Kassu ja Dusti ovat harvoin täysissä pukeissa kun lukittautuvat prinssin huoneeseen*

Polaris: Ai niin, tässä on Prinssi Pure, hän auttoi meitä päihittämänä Lykofosin ^^

Decorum: Ötökkä? *oikein, erikoinen ötökkä mutta ötökkä kummiskin*
Kiritys
Kiritys

Viestien lukumäärä : 21282
Join date : 27.04.2019
Ikä : 21
Paikkakunta : Tällä hetkellä ajan ja avaruuden ulkopuolella

Takaisin alkuun Siirry alas

Ensimmäinen aihesi - Sivu 21 Empty Vs: Ensimmäinen aihesi

Viesti kirjoittaja Erbz Su Elo 28, 2022 3:22 pm

//Iltoja loppua häämöttävät elokuut

Arium: Muistan kyllä -_- *ei olisi ensimmäinen kerta yllättää heidät sisäkkäin Kassun huoneessa* Mhh.. Minne hänen huoneensa on tällä kertaa vaihtanut sijaintia?

Pure: "Mukava tutustua, halusin nähdä valtakunnan loputkin varjot joiden kanssa tulen tekemään töitä"

Icarus: ......Onko sillä jokin hätänä kun se noin huitoo käsiään? *ei ymmärrä viittomakieltä*
Erbz
Erbz

Viestien lukumäärä : 22167
Join date : 27.04.2019
Ikä : 28
Paikkakunta : Jossain huitsin Nevadassa

https://ropetoope.forumotion.eu

Takaisin alkuun Siirry alas

Ensimmäinen aihesi - Sivu 21 Empty Vs: Ensimmäinen aihesi

Viesti kirjoittaja Kiritys Su Elo 28, 2022 4:37 pm

Kassun huone: *päättänyt että tänään sopiva paikka pistää ovensa on yksi linnan korkeimmista torneista... siis sen katolla.. ylösalasin*

Decorum: Tuo on viittomakieltä, hän ei taida pystyä puhumaan *päivä päivältä tulee selvemmäksi kellä tässä parisuhteessa on kaikki aivosolut* Hän sanoi että on mukava tutustua meihin

Polaris: Niin, hän tulee tekemään töitä kanssamme jonkin aikaa ^^ Eikö olekkin mukavaa?
Kiritys
Kiritys

Viestien lukumäärä : 21282
Join date : 27.04.2019
Ikä : 21
Paikkakunta : Tällä hetkellä ajan ja avaruuden ulkopuolella

Takaisin alkuun Siirry alas

Ensimmäinen aihesi - Sivu 21 Empty Vs: Ensimmäinen aihesi

Viesti kirjoittaja Erbz Su Elo 28, 2022 4:59 pm

Icarus: Aijaa no sehän kiva kunhan et ole samanlainen ärsyttävä nipottaja kuin Neila -3- Tai no nipottamisesta ei tarvitse ainakaan murehtia

Pure: ........

Arium: *puolentoista tunnin verran siinä ovea sai etsiä kunnes lentää katolle etsimään ja kappas siellähän se ovi onkin* No täällähän se onkin -__-" *lentää ovelle ja koputtaa* Priimus, minä täällä
Erbz
Erbz

Viestien lukumäärä : 22167
Join date : 27.04.2019
Ikä : 28
Paikkakunta : Jossain huitsin Nevadassa

https://ropetoope.forumotion.eu

Takaisin alkuun Siirry alas

Ensimmäinen aihesi - Sivu 21 Empty Vs: Ensimmäinen aihesi

Viesti kirjoittaja Kiritys Su Elo 28, 2022 7:15 pm

Polaris: Voi älä heistä välitä, kaikki meistä eivät suhtaudu Neilaan yhtä.. suopeasti *ja sen Neila on kyllä ansainnut*

Decorum: Lievästi sanottuna *mutisee itsekseen*

Kasxor: Oota Dusti, ovella on yks iso buzzkill mikä mun pitää hoitaa *käynyt juuri lämpöisessä kylvyssä (Dustin kanssa tietysti, sitä siloturkkia on vaikeaa saada takuttomaksi yksinään), joten on kääriytynyt pyyhkeeseen tukkaa myöten* Painu kuuseen, meillä on leveli kesken -3- *löytäneet Kassun vanhan SNES:in ja pelaavat sillä nyt klassista Mariota, eikä tämä ollut mikään kieroilmaus (hei kyllä me muutakin tehdään kun vaan paneskellaan koko ajan -3-)*
Kiritys
Kiritys

Viestien lukumäärä : 21282
Join date : 27.04.2019
Ikä : 21
Paikkakunta : Tällä hetkellä ajan ja avaruuden ulkopuolella

Takaisin alkuun Siirry alas

Ensimmäinen aihesi - Sivu 21 Empty Vs: Ensimmäinen aihesi

Viesti kirjoittaja Erbz Su Elo 28, 2022 7:47 pm

Arium: Priimus, meidän on puhuttava. Ei viitsitä venyttää tätä enää pidemmälle

Pure: "Ystävänne ei taida olla kovin suuressa suosiossa teidän kaikkien keskuudessa"
Erbz
Erbz

Viestien lukumäärä : 22167
Join date : 27.04.2019
Ikä : 28
Paikkakunta : Jossain huitsin Nevadassa

https://ropetoope.forumotion.eu

Takaisin alkuun Siirry alas

Ensimmäinen aihesi - Sivu 21 Empty Vs: Ensimmäinen aihesi

Viesti kirjoittaja Kiritys Su Elo 28, 2022 7:53 pm

Kasxor: No sanonnut ihmeessä mistä ennen kuin läimäisen tän oven sun naamalle -3- Vai liittyykö se kenties tähän polttavaan länttiin meikän selässä? *auts, vai paloitko sittenkin vain auringossa? Okei huono läppä*

Decorum: Ei todellakaan.. *vaikak on ensimmäinen tenebriumeista jonka Neila hyväksyi Pendragonien palvelukseen se ei tarkoita että hän pitäisi siitä tunnevammaisesta riitapukarista yhtään sne enepää kuin kolleegansa* Neila on itsekäs hirviö

Polaris: Voi ei ei, eihnä sentää ole niin pitkälle mennyt.. ^^'''' *yrittää pelastaa tilanteen vaikka tietää osan tuosta olevan täysin totta, kumpa hän vain pystyisi selittämään että kaikki siitä ei ole Neilan omaa syytä*
Kiritys
Kiritys

Viestien lukumäärä : 21282
Join date : 27.04.2019
Ikä : 21
Paikkakunta : Tällä hetkellä ajan ja avaruuden ulkopuolella

Takaisin alkuun Siirry alas

Ensimmäinen aihesi - Sivu 21 Empty Vs: Ensimmäinen aihesi

Viesti kirjoittaja Erbz Su Elo 28, 2022 8:21 pm

Arium: Juurikin siitä... Mitä pikemmin käsittelemme sen asian sitä parempi

Icarus: Älä yritä puolustaa sitä nilkkiä, pelkkä murhaaja hän on

Pure: "Hirviö, murhaaja.. Hmmm tiesin kyllä että hän olisi surmannut paljon kaltaisiaan suojellakseen kuningasperhettä, joten ymmärrän näkökulmanne miksette katso sitä hyvällä. Olen itsekin varjo"
Erbz
Erbz

Viestien lukumäärä : 22167
Join date : 27.04.2019
Ikä : 28
Paikkakunta : Jossain huitsin Nevadassa

https://ropetoope.forumotion.eu

Takaisin alkuun Siirry alas

Ensimmäinen aihesi - Sivu 21 Empty Vs: Ensimmäinen aihesi

Viesti kirjoittaja Kiritys Su Elo 28, 2022 9:07 pm

Decorum: Sinä.. varjo? *hämmenst twinkin* Et näytä lainkaan siltä

Polaris: Uskokaa tai älkää hän on yksi meistä ^^ Tai ainakin puoliksi jos ymmärsin oikein *historia meni toisesta korvasta sisään ja toisesta ulos*

Decorum: Mutta ei hänellä ole edes tiedonsilmää

Kasxor: *huokaisee, kai se on sitten pakko jos halutaan pitää edes osittain tämä heidän hatara rauhansa yllä* No okei, mut nopeesti sitten -3- Meillä on just bossi kesken *onko kovin viisasta puhua tästä puolialastoman Dustin edessä*
Kiritys
Kiritys

Viestien lukumäärä : 21282
Join date : 27.04.2019
Ikä : 21
Paikkakunta : Tällä hetkellä ajan ja avaruuden ulkopuolella

Takaisin alkuun Siirry alas

Ensimmäinen aihesi - Sivu 21 Empty Vs: Ensimmäinen aihesi

Viesti kirjoittaja Erbz Su Elo 28, 2022 9:35 pm

Icarus: Wait hänkin on tenebriumi??

Pure: "En ole tenebriumi mitä teitä kutsutaan, mutta olen samasta lähteestä kuten te ja luojannekin mutta puoliksi. Valon puoleni tulee isältäni miksi olen immuuni valolle sekä pimeälle aineelle"

Arium: *köhöm* Emmekö voisi puhua tästä mieluummin kahden kesken?
Erbz
Erbz

Viestien lukumäärä : 22167
Join date : 27.04.2019
Ikä : 28
Paikkakunta : Jossain huitsin Nevadassa

https://ropetoope.forumotion.eu

Takaisin alkuun Siirry alas

Ensimmäinen aihesi - Sivu 21 Empty Vs: Ensimmäinen aihesi

Viesti kirjoittaja Kiritys Su Elo 28, 2022 10:14 pm

Decorum:


Polaris: Elikkäs hän on täällä seuranamme jonkin aikaa ^^ Yritetään sitten kaikki tulla toimeen jookosta? ^*hyvin "lastentarhan opettaja"mainen äänensävy, toisaalta tämän porukan joukossa voisi aivan yhtä hyvin olla sellainen*

Kasxor: Nope, kiusalliseksi se menee kumminkin niin miksei samantien raahata mun beibkin mukaan -3- *no nyt olet van lapsellinen* Aaanywei, alotappa nyt se mikälie herkkis puhe minkä joku sun alaises on kirjottanu sulle valmiiks niin päästään joskus tästä poiskin *pomppaa sängylleen niin että tyynyt vain lentelevät*
Kiritys
Kiritys

Viestien lukumäärä : 21282
Join date : 27.04.2019
Ikä : 21
Paikkakunta : Tällä hetkellä ajan ja avaruuden ulkopuolella

Takaisin alkuun Siirry alas

Ensimmäinen aihesi - Sivu 21 Empty Vs: Ensimmäinen aihesi

Viesti kirjoittaja Erbz Su Elo 28, 2022 11:23 pm

Icarus: Taatusti, ei mitään uusia varjoisia tulokkaita vastaan ja tuolta tuleekin sun lemmikkisi

Grimmchild: *lepattaa varjomammansa olalle* Nyaaa! :>
Ensimmäinen aihesi - Sivu 21 ?imw=5000&imh=5000&ima=fit&impolicy=Letterbox&imcolor=%23000000&letterbox=false

Dust: *keskittynyt vain pelaamiseen ja napsii vaahtokarkkia siinä sivussa*

Arium: Huoh... *istahtaa poikansa sängyn reunalle* En tarvitse palvelijoita hoitamaan perheemme sisäisiä sotkuja, sanon tämän suoraan sisimmästäni isänäsi enkä kuninkaana.. Se miten kohtelin sinua pienenä oli kaikin puolin väärin, en olisi saanut satuttaa sinua tai purkaa paineitani sinuun.. Oikea vanhempi ei kohtele lapsiaan niin. Vaikka olitkin melkoinen rasavilli ja olet edelleenkin ja koettelet hermojani, menin aivan liian pitkälle. En ollut parhaimmillani niinä aikoina mutta jos jotakin niistä vuosista opin niin virheistäni sinun kanssasi... Lähtemisesi sai minut ymmärtämään ja menemään itseeni ja kun palasit kotiin niin et arvaakaan kuinka iloinen olin kun pelkäsin menettäneeni sinut lopullisesti.. En voi muuttaa mennyttä vaikka haluaisinkin, mutta haluan vain pyytää anteeksi kipuasi, ja lupaan ja vannon... Ettet sinä tai kukaan muu perheestämme näe minua sellaisena enää mikä olin silloin.. Ja toivon Priimus, että antaisit minulle vielä yhden mahdollisuuden olla isäsi
Erbz
Erbz

Viestien lukumäärä : 22167
Join date : 27.04.2019
Ikä : 28
Paikkakunta : Jossain huitsin Nevadassa

https://ropetoope.forumotion.eu

Takaisin alkuun Siirry alas

Ensimmäinen aihesi - Sivu 21 Empty Vs: Ensimmäinen aihesi

Viesti kirjoittaja Kiritys Su Elo 28, 2022 11:40 pm

Polaris: *Thats my son!* Hei pikku Grimmiseni oliko sinulla mammaa ikävä oliko ^3^ *silittelee Grimmiä joka on hänen lapsensa  eikä mikään lemmikki* Haluaisitko tavata uuden ystävämme? Hän on kiva ötökkä prinssi *nostaa Grimmin Puren näkyville*

Kasxor:... *kerrankin hetken hiljaa ennen kuin sanoo mitään* On mun kai tosta osa uskottava, meinaan.. *haroo hiuksiaan* Hitto sä kohtelet Ariaa paremmin kun sä ikinä kohtelit mua, jos et niin mä olisin varmana häipyny sen kanssa jo aikaa sitten.. pakko myöntää mä olin.. oon vähän kateellinen sille
Kiritys
Kiritys

Viestien lukumäärä : 21282
Join date : 27.04.2019
Ikä : 21
Paikkakunta : Tällä hetkellä ajan ja avaruuden ulkopuolella

Takaisin alkuun Siirry alas

Ensimmäinen aihesi - Sivu 21 Empty Vs: Ensimmäinen aihesi

Viesti kirjoittaja Erbz Ma Elo 29, 2022 12:17 am

Grimm: Nya! 0w0 *on tunnistavinaan tuon ötökkä prinssin, tai hänessä on kyllä jotain tuttua*

Pure: "Tuohan on Grimmin lapsi, hän on tainnut ottaa sinut seuraavaksi huoltajakseen"

Arium: Aria saikin nähdä parhaimman puoleni vuosia myöhemmin kun otin hänet perheeseemme. Siitäkin huolimatta, en toiminut hänenkään kohdallaan yhtään sen paremmin.. Hylkäsin hänet ja hänen äitinsä heti alkuvaiheissa, ja jos olisit jäänyt ja hyväksynyt kruunun päähäsi, en kiellä ettenkö olisi ehkä jättänyt häntä omilleen maahan Slenderin huostaan.. Hän oli loppujen lopuksi vain varasijalla kun emme keksineet muuta kruununperijää suvustani ja Black hatilla ja White hatilla oli jo muut intressinsä.. Aluksi pelkäsin että särkisin perheemme vain entisestään kun valitsin nuorimman lehtolapseni seuraajakseni, mutta kun äitisi hyväksyikin hänet vähitellen perheeseen ja muutkin sisaresi sinä mukaan lukien, tiesin että meillä vielä olisi toivoa säilyä yhtenäisenä
Erbz
Erbz

Viestien lukumäärä : 22167
Join date : 27.04.2019
Ikä : 28
Paikkakunta : Jossain huitsin Nevadassa

https://ropetoope.forumotion.eu

Takaisin alkuun Siirry alas

Ensimmäinen aihesi - Sivu 21 Empty Vs: Ensimmäinen aihesi

Viesti kirjoittaja Kiritys Ma Elo 29, 2022 12:41 am

Polaris: Niin hän onkin nykyään minun lapseni ^^ Mutta tunsitko sinä hänen biologisen vanhenpansa? *utelias kuulemaan lisää*

Kasxor: Enpä tiedä.. ei tää perhe ikinä mikään ehjä ooo ollu ja viime vuodet varsinkin on ollu yhtä vuoristorataa *painaa tyynyn rintakehäleen, vähän kuin halaisi sitä* Aria ihailee sua vaikkei sen millään tapaa pitäis, sentään muut meistä on tajunnu ettei sussa oo mitään ihailtavaa, kun raahasit Ariankin tänne vaan hallitsemaan kun sua ja äitiä alkaa pänniä kruunupäänvirka -3- Mut mikähän hitto mä oon tuomitsemaan kun tein ihan saman tempun Damienille *omena ei kaus puusta putoa* Meissä kahessa on vaan se ero että mä otin sen takaisin koska rakastan sitä, en että se vois täyttää jonkun ison roolin tulevaisuudessa *tuhahtaa* Niin se vaan on, sä ja äiti teitte meijät sitä varten että me oltais hätävaroina kruunulle, Arian siks että sua vaan panetti, ei ihme että se on niin täynnä daddy issueita ja miks äiskä ei aluks halunnu ees nähä sitä *varsinainen Daddy issues the perhe, hän taitaa olla jo liian väsynyt tähän perheen bullshittiin* Mut tiiäksä jos mä en välittäis susta tai äiskästä yhtään tää olis niin paljon helpompaa, mut ongelma on se että mä rakastan tätä perhettä niin helkutisti ja ikävä kyllä säkin kuulut siihen *nostaa otsatukkaansa ja huokaisee syvästi* Vaikka repisit multa siivet selästä ja heittäisit mut Pendragonin pohjalle mä en silti vois vihata sua
Kiritys
Kiritys

Viestien lukumäärä : 21282
Join date : 27.04.2019
Ikä : 21
Paikkakunta : Tällä hetkellä ajan ja avaruuden ulkopuolella

Takaisin alkuun Siirry alas

Ensimmäinen aihesi - Sivu 21 Empty Vs: Ensimmäinen aihesi

Viesti kirjoittaja Erbz Ma Elo 29, 2022 1:16 am

Pure: "Se on aika monimutkaista, Grimmillä on vain isä mutta ei niinkään biologista äitiä. Sen lisäksi Grimmejä on olemassa vain kaksi kerralla, isä ja poikanen ja heidän tehtävänään on ylläpitää painajaisulottuvuuden sydäntä aktiivisena suorittamalla eräs.. rituaali"

Grimm: Nyaa? :<

Arium: Priimus.. Olen oppinut virheistäni enkä ikinä satuttaisi sinua vastaavasti. Olen oppinut arvostamaan ja rakastamaan perhettämme enkä halua minkään virheitteni rikkovan sitä uudestaan. Haluan yrittää korjata sen, ja pyydänkin että autat minua siinä poikani.. Annatko anteeksi?
Erbz
Erbz

Viestien lukumäärä : 22167
Join date : 27.04.2019
Ikä : 28
Paikkakunta : Jossain huitsin Nevadassa

https://ropetoope.forumotion.eu

Takaisin alkuun Siirry alas

Ensimmäinen aihesi - Sivu 21 Empty Vs: Ensimmäinen aihesi

Viesti kirjoittaja Kiritys Ma Elo 29, 2022 1:32 am

Polaris: *peittää Grimmiltä korvat (ihan turhan takia kun Purehan viittoo) varmuuden vuoksi* Minkä sorttisen.. rituaalin?

Kasxor: Priimus ei antais mut... Kasxor voi *tämä on identiteetti jonka hän on itse valinnut, vaikka Priimus tulee aina olemaan osa häntä, Kasxor on jättänyt sen katkeroituneen pikku prinssin taakseen* Mut ei sitten mitään isä-poika halia, semmoseen mä en oo valmis vielä -3-
Kiritys
Kiritys

Viestien lukumäärä : 21282
Join date : 27.04.2019
Ikä : 21
Paikkakunta : Tällä hetkellä ajan ja avaruuden ulkopuolella

Takaisin alkuun Siirry alas

Ensimmäinen aihesi - Sivu 21 Empty Vs: Ensimmäinen aihesi

Viesti kirjoittaja Erbz Ma Elo 29, 2022 2:02 am

Pure: "Kun poikanen on tarpeeksi kypsä, hänen on syötävä isänsä sydän jolloin vanhempi Grimm menehtyy ja poikanen ottaa hänen paikkansa, ja aikuistuttuaan syntyy taas poikanen ja sama päättymätön kierre jatkuu.. Hornet kertoi että toinen sisareni huolehti yhdestä Grimmin lapsesta ja auttoi tätä suorittamaan kyseisen rituaalin ennen katoamistaan. Tuon pienen Grimmin on oltava sen Grimmin jälkeläinen"

Arium: Kiitän poika... Se merkitsee minulle paljon

Dust: Ootte te niin lutusia ^3^ *työntää Kassun suuhun vaahtokarkin*
Erbz
Erbz

Viestien lukumäärä : 22167
Join date : 27.04.2019
Ikä : 28
Paikkakunta : Jossain huitsin Nevadassa

https://ropetoope.forumotion.eu

Takaisin alkuun Siirry alas

Ensimmäinen aihesi - Sivu 21 Empty Vs: Ensimmäinen aihesi

Viesti kirjoittaja Kiritys Ma Elo 29, 2022 11:48 am

//Huomenta jatkuvat keittiöremontin pauhut ja tutun narrin biisit jotka hits the spot 🤩


Polaris: Tuohan on aivan.. barbaarimaista! >:''< En anna minun Grimmilleni käydä samoin, lapsen ei koskaan tulisi joutua satuttamaan omaa vanhempaansa *halaa Grimmin tiukasti itseään vasten valmiina suojelemaan tätä kaikelta maailman pahuudelta*

Kasxor: *nielee vahtokarkin kokonaisena (hän onkin aina ollut kova nielemään)* Voi kumpihan meistä on se luttanin tässä huoneessa, ihan herkku vaahtokarkilta näyttävä Dustiseni Cool *zero shame vaikka hänen faijansa seisoo tossa vieressä*
Kiritys
Kiritys

Viestien lukumäärä : 21282
Join date : 27.04.2019
Ikä : 21
Paikkakunta : Tällä hetkellä ajan ja avaruuden ulkopuolella

Takaisin alkuun Siirry alas

Ensimmäinen aihesi - Sivu 21 Empty Vs: Ensimmäinen aihesi

Viesti kirjoittaja Sponsored content


Sponsored content


Takaisin alkuun Siirry alas

Sivu 21 / 40 Edellinen  1 ... 12 ... 20, 21, 22 ... 30 ... 40  Seuraava

Takaisin alkuun

- Similar topics

 
Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa