Ropetoope
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Ensimmäinen aihesi

3 posters

Sivu 3 / 40 Edellinen  1, 2, 3, 4 ... 21 ... 40  Seuraava

Siirry alas

Ensimmäinen aihesi - Sivu 3 Empty Vs: Ensimmäinen aihesi

Viesti kirjoittaja Erbz Pe Marras 25, 2022 5:11 pm

Arium: Heistä Polaris olisi varmasti halukas auttamaan Neilaa *koputtaa läheiseen varjoon kuin kutsuna linnan tenebriumeille*

Polypus: *tuntee Ariumin koputuksen värähtelynä* Kuninkaalla taitaa olla meille asiaa.. *missäs varjoset taas ovatkaan kun teekutsuilla Amaranthin luona*

Kanji: No en liiemmin haluu katella sen pärstää, also älä koske mua kun näytät mun exää tai mottaan -3-
Erbz
Erbz

Viestien lukumäärä : 22168
Join date : 27.04.2019
Ikä : 28
Paikkakunta : Jossain huitsin Nevadassa

https://ropetoope.forumotion.eu

Takaisin alkuun Siirry alas

Ensimmäinen aihesi - Sivu 3 Empty Vs: Ensimmäinen aihesi

Viesti kirjoittaja Evelina Pe Marras 25, 2022 8:49 pm

Se siinä onkin positiivista ^^ *menee Kirin viereen etupenkille*
Evelina
Evelina

Viestien lukumäärä : 3153
Join date : 30.04.2019
Ikä : 21

Takaisin alkuun Siirry alas

Ensimmäinen aihesi - Sivu 3 Empty Vs: Ensimmäinen aihesi

Viesti kirjoittaja Kiritys Pe Marras 25, 2022 9:42 pm

Aduro: *teeskentelee kuin ei kuulisi koko kutsua* -3-

Polaris: Se on menoa taas *sääli, tee kutsut jäävät taas kesken* Tuletko mukaan Polypus? ^^

Jotes, asutteko vielä samassa mestassa etten aja aivan harhaan?

Balan: *töks töks* Anna tulla vain, mottaa jos se on tapasi käsitellä näitä hankalia tunteita sisälläsi ^^
Kiritys
Kiritys

Viestien lukumäärä : 21283
Join date : 27.04.2019
Ikä : 21
Paikkakunta : Tällä hetkellä ajan ja avaruuden ulkopuolella

Takaisin alkuun Siirry alas

Ensimmäinen aihesi - Sivu 3 Empty Vs: Ensimmäinen aihesi

Viesti kirjoittaja Erbz Pe Marras 25, 2022 10:14 pm

Armin: Samassa omakotitalossa asutaan kaupungin rajalla ^^

Polypus: Minä tulen.. *hieman hermostunut mitä asiaa kuninkaalla on heille mutta menee kuitenkin kun kerta geminaensakin ja kaksikko ilmestyy kutsusta Blue Diamondin huoneeseen* Tervehdys.. Majesteetti *kumartaa vaivautuneena*

Arium: Iltaa te kaksi, ja kiitos että vastasitte kutsuun. Me olemme nimittäin neuvojenne tarpeessa kun olette kerta tenebriumeja, asia koskee Neilaa

Kanji: No niin mottaankin, mä varotin! >:( *ei tarvitse paljoa provoa kun hänen exänsä näköinen imposteri tökkii lakkaamatta ja antaa kunnon mäiskäyksen*
Erbz
Erbz

Viestien lukumäärä : 22168
Join date : 27.04.2019
Ikä : 28
Paikkakunta : Jossain huitsin Nevadassa

https://ropetoope.forumotion.eu

Takaisin alkuun Siirry alas

Ensimmäinen aihesi - Sivu 3 Empty Vs: Ensimmäinen aihesi

Viesti kirjoittaja Kiritys Pe Marras 25, 2022 11:26 pm

Blue: *katsoo saapuneita varjoja hieman halveksuen nenänvarttaan pitkin*...

Polaris: *yrittää olla välittämättä Bluen katseesta* Neilaa? Onko hänellä kaikki hyvin? :< Tai onko hänen tilansa huonontunut?

Sinne siis *laittaa radion pauhaamaan, joka ehkä vähän helpottaa matkustajien oloa kun heidän hullu kuskinsa kaahaa pitkin maantietä kahtasataa* >:DDD

Balan: *otaa iskun vastaan kun nyrkki menee sutjakasti kehon läpi kuin olisi tehty savusta* Ärsyttääkö? ^^ *no pienemmästäkin!*
Kiritys
Kiritys

Viestien lukumäärä : 21283
Join date : 27.04.2019
Ikä : 21
Paikkakunta : Tällä hetkellä ajan ja avaruuden ulkopuolella

Takaisin alkuun Siirry alas

Ensimmäinen aihesi - Sivu 3 Empty Vs: Ensimmäinen aihesi

Viesti kirjoittaja Erbz Pe Marras 25, 2022 11:49 pm

Arium: Hänen silmänsä näyttää ehjemmältä kuin aiemmin, mutta hän ei ole vielä herännyt

Polypus: Me tenebriumit yleensä vetäydymme pimeyteen kun olemme saaneet vahinkoa.. Pimeys parantaa haavamme *tuosta vinkistä olisi ollut varmaan apua aikaisemminkin*

Kanji: Ähh! Mitä sä oikeen yrität?? Saada mut sekoamaan kiukusta? No ei onnistu, koska mä oon sentään meidän veljeksistä se chillein enkä anna jonkun hattusedän pelleillä mun mielellä -3-
Erbz
Erbz

Viestien lukumäärä : 22168
Join date : 27.04.2019
Ikä : 28
Paikkakunta : Jossain huitsin Nevadassa

https://ropetoope.forumotion.eu

Takaisin alkuun Siirry alas

Ensimmäinen aihesi - Sivu 3 Empty Vs: Ensimmäinen aihesi

Viesti kirjoittaja Kiritys La Marras 26, 2022 2:32 pm

//Iltapäiviä univelkansa pois nukkuneet sekä joka vuotiset joulukadunavajaiset jonne pian taas tie vie 🎇

Polaris: Hän olisikin kunnon pimeän kylvyn tarpeessa ^^ *mistäs sellainen tähän hätään saataisiin*

Blue: *ei arvosta miten kevyesti Polaris asian ottaa* Älä vitsaile Neilastani, varjo

Polaris: Enhän minä vitsaile Diamondini, kyse on vain vertauskuvasta, pimeys todella voisi auttaa Neilaa parantumaan nopeammin

Balan: Ja se on rankka eikö vain? Olla aina se "chillein jäbä" vaikka joskustekisi mieli kirkua täyttä kurkkua? *Calibrin ulkomuoto sulaa oikkuhiljaa pois*

Kiritys
Kiritys

Viestien lukumäärä : 21283
Join date : 27.04.2019
Ikä : 21
Paikkakunta : Tällä hetkellä ajan ja avaruuden ulkopuolella

Takaisin alkuun Siirry alas

Ensimmäinen aihesi - Sivu 3 Empty Vs: Ensimmäinen aihesi

Viesti kirjoittaja Erbz La Marras 26, 2022 4:24 pm

//Iltoja musikaaliset One Piece elokuvat mitkä viimein löysin nettiin upattuna ja vaikka leffassa olikin haittapuolensa (kuten liikaa hahmoja jotka vaan tupsahti jostain paikalle ilman erityistä syytä tai roolia) niin oli kyllä ihan nautittava lähinnä vaan Adon/Utan lauluosuuksien aikana mitkä oli hyvin animoitu ja loppukin oli aika koskettava, vähän haikeakin.. Poikkesi myös muista edeltävistä OP elokuvista ja itse sarjasta missä kerrankin saatiin naispuolinen pääpahis vaihteeksi joka onkin itse elokuvan diiva ja jollain tasolla canoniksi merkattu Luffyn lapsuuden ystävä ja Shanksin adoptiotytär ja mies itsekin nähdään ensimmäistä kertaa cameo roolissa elokuvan loppusuoralla taltuttamassa tyttärensä daddy ja abandonment -issuet :">
Ensimmäinen aihesi - Sivu 3 One-piece-one-piece-film-red
Ensimmäinen aihesi - Sivu 3 Dd6f96df1b379267c0484a61cb4d993877f9dccf
Ensimmäinen aihesi - Sivu 3 C7a029196dd945b67bc4d5a3f09ad3ea8dacb860

Arium: Pimeyden olentona, siinä olisi kyllä perää. Pyydän että luovutat Neilan heille Blue Diamond, he ovat kyllä luotettavia eivätkä halua hänelle pahaa *Polaris nyt ei ainakaan*

Kanji: Eipä oikeastaan, Kiro hoitaa senkin mun puolesta ^^ Rageaminen ei oo mun juttu toisin kuin sen
Erbz
Erbz

Viestien lukumäärä : 22168
Join date : 27.04.2019
Ikä : 28
Paikkakunta : Jossain huitsin Nevadassa

https://ropetoope.forumotion.eu

Takaisin alkuun Siirry alas

Ensimmäinen aihesi - Sivu 3 Empty Vs: Ensimmäinen aihesi

Viesti kirjoittaja Kiritys La Marras 26, 2022 5:01 pm

//Dem daddy issues the puolipunapää 🎼 Pienemmästäkni sitä pahikseksi muuttukun iskä lähti merille noutamaan maitoa

Blue:..... *Neilan takia..* Hyvä on *laskee silmän varovaisesti Polarikselle*

Polaris: Kiitän diamondini ^^ Lupaamme olla luottamuksesi arvoisia *BLue kääntää heille selkänsä eikä selvästikkään ole samaa mieltä*

Blue: Vain niin kauan että Neila tulee kuntoon

Balan: Niin olen sen huomannut, hän näyttääkin näyttävän tunteitana avoimemmin, ainakin ne negatiivisemmat *hajoaa pikku hiljaa itsekkin ja Kanjin pimeään tilaan avautuu ovi*
Kiritys
Kiritys

Viestien lukumäärä : 21283
Join date : 27.04.2019
Ikä : 21
Paikkakunta : Tällä hetkellä ajan ja avaruuden ulkopuolella

Takaisin alkuun Siirry alas

Ensimmäinen aihesi - Sivu 3 Empty Vs: Ensimmäinen aihesi

Viesti kirjoittaja Erbz La Marras 26, 2022 5:23 pm

Arium: Ilmoittakaa meille heti kun hän herää

Polypus: Ilmoitamme... majesteetti *vetäytyy takaisin pimeään kun asia on sillä selvä*

Kanji: Ai katos, ovi ^^ Mä taisin läpästä testin, sayonara vaan pimeys *kävelee ovesta*
Erbz
Erbz

Viestien lukumäärä : 22168
Join date : 27.04.2019
Ikä : 28
Paikkakunta : Jossain huitsin Nevadassa

https://ropetoope.forumotion.eu

Takaisin alkuun Siirry alas

Ensimmäinen aihesi - Sivu 3 Empty Vs: Ensimmäinen aihesi

Viesti kirjoittaja Evelina La Marras 26, 2022 5:44 pm

//Iltapäivää pikkujoulut ^^

*pitää iiiihan varmuuden vuoksi vaan kiinni kahvasta* Harmi ettei ehditty saunoa Sad
Evelina
Evelina

Viestien lukumäärä : 3153
Join date : 30.04.2019
Ikä : 21

Takaisin alkuun Siirry alas

Ensimmäinen aihesi - Sivu 3 Empty Vs: Ensimmäinen aihesi

Viesti kirjoittaja Kiritys La Marras 26, 2022 6:32 pm

Susie: *odottelee jo oven toisella puolella samoin kuni Torielkin* Ai katos, kisupoju pääs ulös -3- *huone muistuttaa vähän jonkinlaista odotutilaa, ihan sarjiksia ja leluja myöten*

Toriel: Olethan kunnossa? :< *vuohimamma nousee katsotana ettei laventelille käynyt kuinkaan*

Polaris: *kantaa Neilan silmää varovaisesti pimeyden läpi* Polypus, tiedätkö miten voisimme parhaiten auttaa Neilaa? :< *enemmän huolestunut kuin antaa näyttää*

Se oli kyllä sääli :C Erbellä on ihan mahtava rautasauna ihan siinä talon vieressä, meillä on van sellainen tavallinen sähkösauna... mutta jos se kelpaa, ootte todellakin tervetuleita käymään meillä löylyissä ^^

Kiritys
Kiritys

Viestien lukumäärä : 21283
Join date : 27.04.2019
Ikä : 21
Paikkakunta : Tällä hetkellä ajan ja avaruuden ulkopuolella

Takaisin alkuun Siirry alas

Ensimmäinen aihesi - Sivu 3 Empty Vs: Ensimmäinen aihesi

Viesti kirjoittaja Erbz La Marras 26, 2022 6:48 pm

Kanji: Kunnossa ollaan ^^ Eihän se hattujäbä tehny muuta kun koitti triggeröidä meikää ja melkein onnistukin kun se näytti mulle Calia -3- Tekikö se teillekin samoin?

Polypus: Emme kai voi muuta kun jättää hänet toipumaan pimeään paikkaan, Neilan labrassa on kyllä sopivan pimeää..

Armin: Olisihan se nastaa ^^ Muuten et olekaan kertonut vielä mitä sinun perheellesi kuuluu
Erbz
Erbz

Viestien lukumäärä : 22168
Join date : 27.04.2019
Ikä : 28
Paikkakunta : Jossain huitsin Nevadassa

https://ropetoope.forumotion.eu

Takaisin alkuun Siirry alas

Ensimmäinen aihesi - Sivu 3 Empty Vs: Ensimmäinen aihesi

Viesti kirjoittaja Kiritys La Marras 26, 2022 7:18 pm

Susie: Joo mua se kutsu "räjähdysherkäksi", mitä lie silläkin meinas *ja veteli muutenkin epävarmuuksistasi, kuten siitä ettei kukaan oikeasti pidä sinusta... Mutta sitä et kerro vaikka aseella uhaten*

Toriel: Hän leikittelee epävarmuuksillamme >:< Kuinka tökeröä käytöstä *uusi ovi aukeaa ja tällä kertaa sen läpi tulee Mottis*

Mott: Ai terve tyypit ^^ *niin tasapainoinen ettei Balanin edes tarvinnut alkaa pompottelemaan häntä*

Polaris: Sinne sitten ^^ *eikä tällä kertaa edes nuuskimaan* Toivottavasti Neila ei suutahda että olemme täällä, hän on kovin suojeleva työvälineistään

Aaa, ihan hyvää, meinaan vaikka aika paljon onkin tapahtunu niin ikäviä juttuja kun niitä hyviäkin.. *hiljentää vähän vauhtia* äällimmäisenä tulee mieleen Sonja, se oli tosi kauan kidnapattuna..

Kiritys
Kiritys

Viestien lukumäärä : 21283
Join date : 27.04.2019
Ikä : 21
Paikkakunta : Tällä hetkellä ajan ja avaruuden ulkopuolella

Takaisin alkuun Siirry alas

Ensimmäinen aihesi - Sivu 3 Empty Vs: Ensimmäinen aihesi

Viesti kirjoittaja Erbz La Marras 26, 2022 7:30 pm

Kanji: Moro Mott ^^ Säkin pääsit hattusedän piinanpenkistä, tai ei se niin hirveen piinaavaa ollu *ei juuri omaa itsekään niin suuria epävarmuuksia toisin kuin veljensä* Miten sulla meni?

Polypus: Hän kyllä kävi kimppuusi kun löysi sinut täältä ja toimitti telkien taa... Hän meni liian pitkälle..

Armin: Sonja vai..? Kuka hänet kidnappasi?
Erbz
Erbz

Viestien lukumäärä : 22168
Join date : 27.04.2019
Ikä : 28
Paikkakunta : Jossain huitsin Nevadassa

https://ropetoope.forumotion.eu

Takaisin alkuun Siirry alas

Ensimmäinen aihesi - Sivu 3 Empty Vs: Ensimmäinen aihesi

Viesti kirjoittaja Kiritys La Marras 26, 2022 9:23 pm

Mott: Kuin olisi istunut maman toimistonpenkillä, paitsi enemmän naurua ja kirkkaita värejä *istuu vapaalle penkille* Vaikka, hän sanoikin jotakin jostain Calistä

Polaris: Niin teinhän minä väärin hänen silmissään kun vehkeilin täällä, mutta se oli kaikki lopulta sen arvoista *projekti on pian valmiina ja Neilan poissaolo on kiihdyttänyt sitä huomattavasti*

Mun sedän ilkeä alterego joka on palannut haudantakaa piinaaman meitä -3- *ei kuulsotanut ihan niin tramaattiselta kuin olisin toivonut*
Kiritys
Kiritys

Viestien lukumäärä : 21283
Join date : 27.04.2019
Ikä : 21
Paikkakunta : Tällä hetkellä ajan ja avaruuden ulkopuolella

Takaisin alkuun Siirry alas

Ensimmäinen aihesi - Sivu 3 Empty Vs: Ensimmäinen aihesi

Viesti kirjoittaja Erbz La Marras 26, 2022 10:24 pm

Kanji: Ai se puhu sullekin siitä? -3- No totta kai se puhuis sullekin mun exästä, mitä se oikein sano siitä sulle?

Polypus: Sinun on oltava varovainen ettei hän saa sinua tällä kertaa kiinni... Ja vielä kun Blue Diamondkin on täällä niin... *pelkää jos Neila aikoo käyttää Blue Diamondia heitä vastaan.. Ei, ei Neila voisi niin alhaiseksi ruveta*
Erbz
Erbz

Viestien lukumäärä : 22168
Join date : 27.04.2019
Ikä : 28
Paikkakunta : Jossain huitsin Nevadassa

https://ropetoope.forumotion.eu

Takaisin alkuun Siirry alas

Ensimmäinen aihesi - Sivu 3 Empty Vs: Ensimmäinen aihesi

Viesti kirjoittaja Evelina La Marras 26, 2022 11:17 pm

Onhan Sonja nyt okei? :<
Evelina
Evelina

Viestien lukumäärä : 3153
Join date : 30.04.2019
Ikä : 21

Takaisin alkuun Siirry alas

Ensimmäinen aihesi - Sivu 3 Empty Vs: Ensimmäinen aihesi

Viesti kirjoittaja Kiritys Su Marras 27, 2022 12:18 am

Ei, tai.. no ei, se on kyllä hereillä muttei.. oikeastaan reagoi mihinkään, Sanji on yrittänyt herätellä häntä ruuilla ja keskustelulla, mutta mikään ei ole auttanut

Mott: Mhhh.. kysyi tuntuuko musta että olen jonkinlainen "laastarisuhde" *Susien suunnalta kuuluu pieni tiskahdus*

Polaris: *kääntää päätään hieman* Mitä tarkoitat? :<
Kiritys
Kiritys

Viestien lukumäärä : 21283
Join date : 27.04.2019
Ikä : 21
Paikkakunta : Tällä hetkellä ajan ja avaruuden ulkopuolella

Takaisin alkuun Siirry alas

Ensimmäinen aihesi - Sivu 3 Empty Vs: Ensimmäinen aihesi

Viesti kirjoittaja Kiritys Su Marras 27, 2022 12:31 am

//*Teki "Mikä Alkulähteistä sinä olet"? quizin Dragon Princen nettisivuilla* Kiintoisaa, olisin siis vielä sarjassa esiintymätön Aaltohaltia 🌊 *pulipuli*  Entäpäs te? Cool *liketilink*
Kiritys
Kiritys

Viestien lukumäärä : 21283
Join date : 27.04.2019
Ikä : 21
Paikkakunta : Tällä hetkellä ajan ja avaruuden ulkopuolella

Takaisin alkuun Siirry alas

Ensimmäinen aihesi - Sivu 3 Empty Vs: Ensimmäinen aihesi

Viesti kirjoittaja Erbz Su Marras 27, 2022 1:21 am

//Meikä on maaverihaltija ^^ 🌱

Armin: Ou... Hänelle jäi siis siitä jokin trauma..? Miksi se sun setäsi alterego kidnappasi sen?

Kanji: Vai semmosta se hattupelle kyseli, aijaaha.. *tupakki kyllä nyt maistuisi* Noh, me seurusteltiin neljä vuotta sitten ja sitten se ghostas mut niin kieltämättä kyl jäin aika näreiseksi sille. Mut hei, me oltiin vielä pentuja ja vieläpä etäsuhteessa niin se oli aikalailla arvattavissa kuinka meidän säätö tulis päättymään, ei siinä

Polypus: Pelkään vain.. Kun Blue Diamond pitää Neilasta niin paljon, voisiko hän käyttää sitä hyväkseen meitä vastaan...? Et kai luule niin
Erbz
Erbz

Viestien lukumäärä : 22168
Join date : 27.04.2019
Ikä : 28
Paikkakunta : Jossain huitsin Nevadassa

https://ropetoope.forumotion.eu

Takaisin alkuun Siirry alas

Ensimmäinen aihesi - Sivu 3 Empty Vs: Ensimmäinen aihesi

Viesti kirjoittaja Evelina Su Marras 27, 2022 11:50 am

//Ja mulla sama kuin Erbellä ^^

Voi tyttö parkaa :((
Evelina
Evelina

Viestien lukumäärä : 3153
Join date : 30.04.2019
Ikä : 21

Takaisin alkuun Siirry alas

Ensimmäinen aihesi - Sivu 3 Empty Vs: Ensimmäinen aihesi

Viesti kirjoittaja Kiritys Su Marras 27, 2022 12:58 pm

//Huomenia haltia ja lohnarisiskoiset 🐉

Tehdäkseen Sonjasta osan sen puputyttöarmeijakulttiamikälieneetä, jotka hoitaa likaiset työt sen puolesta *tahtoo kuristaa Aftonin yhä pahemmin sanottuaan tuon ääneen* Ja siinä hän onnistuikin.. koska en pystynyt suojelemaan Sonjaa

Mott: Hei se on ihan okei ei sun tarvitse selittää, kaikillahan sitä on eksiä *kohauttaa olkiaan* Vaikka te ette tainneetkaan erota kovin hyvissä väleissä?

Polaris: Ei kai sentään, ei Neila menisi niin pitkälle... ^^''' *vai...menisikö? Haluatko uskoa Neilasta yhä hyvää niin paljon että annat sen hämärtää totuuden* Ei, kyllä meidän on silti Neilaa autettava *laskee silmän varovaisesti pöydälle*
Kiritys
Kiritys

Viestien lukumäärä : 21283
Join date : 27.04.2019
Ikä : 21
Paikkakunta : Tällä hetkellä ajan ja avaruuden ulkopuolella

Takaisin alkuun Siirry alas

Ensimmäinen aihesi - Sivu 3 Empty Vs: Ensimmäinen aihesi

Viesti kirjoittaja Erbz Su Marras 27, 2022 1:55 pm

//Iltapäiviä veljen pyykit

Armin: Hitto... *ei ihan tajunnut mutta kuullostaa pahalta*

Kanji: Eipä taidettu, mä näin sen sitten niiden vuosien jälkeen meidän lukion ruokalassa yks kerta ja olis tehny mieli heittää keitot sen naamalle -3- mut niin en tehny koska faija olis vetäny kilarit ruoan haaskaamisesta

Polypus: *tuntee olonsa inhottavaksi katsellessaan noita kloonauslaitteita mitä Neila on käyttänyt omiin moraalittomiin tarkoituksiinsa* Sitten vain odotamme.. Kun pimeys tekee tehtävänsä
Erbz
Erbz

Viestien lukumäärä : 22168
Join date : 27.04.2019
Ikä : 28
Paikkakunta : Jossain huitsin Nevadassa

https://ropetoope.forumotion.eu

Takaisin alkuun Siirry alas

Ensimmäinen aihesi - Sivu 3 Empty Vs: Ensimmäinen aihesi

Viesti kirjoittaja Kiritys Su Marras 27, 2022 3:03 pm

Mott: Jos se on sellainen kuin olen kuullut niin ehkä sun olis pitänykkin ^^ *naurahtaa tuosta mielikuvasta, täytyykin joskus tavata tämä Kanjin isä josta on kuullut*

Toriel: Varmasti vanhempanne ovat jo huolissanne teistä :< *ei tiedä paljonko aikaa on kulunut siitä kun he tulivat tänne, mutta varmasti jo tunteja*

Polaris: Ei meidän tarvitse vain istua ja pyöritellä peukaloitamme ^^ *ei teillä ole sormia, silti Neilan koneiden käsitteleminen sujuu yllättävän sutjakasti kun nostaa verikokeissa käytettävän pyörivän laitteen pöydän alta* Ojentaisitko yhden pipetin tuolta yläkaapista?
Kiritys
Kiritys

Viestien lukumäärä : 21283
Join date : 27.04.2019
Ikä : 21
Paikkakunta : Tällä hetkellä ajan ja avaruuden ulkopuolella

Takaisin alkuun Siirry alas

Ensimmäinen aihesi - Sivu 3 Empty Vs: Ensimmäinen aihesi

Viesti kirjoittaja Sponsored content


Sponsored content


Takaisin alkuun Siirry alas

Sivu 3 / 40 Edellinen  1, 2, 3, 4 ... 21 ... 40  Seuraava

Takaisin alkuun

- Similar topics

 
Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa