Ropetoope
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Ensimmäinen aihesi

3 posters

Sivu 39 / 40 Edellinen  1 ... 21 ... 38, 39, 40  Seuraava

Siirry alas

Ensimmäinen aihesi - Sivu 39 Empty Vs: Ensimmäinen aihesi

Viesti kirjoittaja Erbz Ma Huhti 03, 2023 11:36 pm

//Ja mikä sitä parempi paikka pomolle sauhutella kuin oikean käden mihensä sylissä ~ (Crim on vaan "no homo but") Mun twitter seinä on täynnä fanartsua noista kahdesta I just can't have enough of them ^3333^

No se kyl kuullostaa musta lupaavalta, jos me muuten saatais elää vapaasti vaikka ollaankin sitten sidoksissa sellaseen isoon kihoon joka tuo meille kuitenkin turvaa. Ei se haimafia ainakaan vois meitä enää uhkailla, miten muuten kaks pientä impiä pärjäis sellaselle murhanhimoiselle jengille yksinään? Me altistettais muutkin meidän rakkaat suureen vaaraan jos me ei tartuta tähän mahdollisuuteen... Musta se olis sen arvoista
Erbz
Erbz

Viestien lukumäärä : 22093
Join date : 27.04.2019
Ikä : 28
Paikkakunta : Jossain huitsin Nevadassa

https://ropetoope.forumotion.eu

Takaisin alkuun Siirry alas

Ensimmäinen aihesi - Sivu 39 Empty Vs: Ensimmäinen aihesi

Viesti kirjoittaja Kiritys Ti Huhti 04, 2023 12:14 am

//Heillä onkin mahti dynamiikka ^3^ Boss x uskollinen oikeankäden mies shipeissä vaan sitä jotain ✨

Niin kyllä mä tään ton sun pointin *kaatuu selälleen että voi katsoa olematonta taivasta* Olisin ihan samaa mieltä jos mulla ei olis tätä tatskaa jomottamasa otsassa... Kerroinko mä ikinä miksi mun iskä ylipäätään on töissä Furfurille? *nouse ylös ennen kuin katkaisee selkänsä* Niin se makso mut, äiskän ja Saikun pois Mammonin velkahelkutista.. antamalla itsensä toiselle isolle kiholle, että mä ja veikka päästiin sirkuksesta pois
Kiritys
Kiritys

Viestien lukumäärä : 21208
Join date : 27.04.2019
Ikä : 21
Paikkakunta : Tällä hetkellä ajan ja avaruuden ulkopuolella

Takaisin alkuun Siirry alas

Ensimmäinen aihesi - Sivu 39 Empty Vs: Ensimmäinen aihesi

Viesti kirjoittaja Erbz Ti Huhti 04, 2023 12:29 am

Ou... *tilanne on tosiaan ristiriitaisempi kun luulikaan, puhumattakaan että hänen omat vanhempansa saivat surmansa Goetioiden toimesta ja vielä hänen ystävänsä perhe on taas ollut orjana sellaiselle isolle kiholle vaikkei Goetia olekaan* Mä en oo muuten tohtinu kysyä mut kun otit sen nyt esiin niin.. Mitä sun mutsille oikeastaan kävi?
Erbz
Erbz

Viestien lukumäärä : 22093
Join date : 27.04.2019
Ikä : 28
Paikkakunta : Jossain huitsin Nevadassa

https://ropetoope.forumotion.eu

Takaisin alkuun Siirry alas

Ensimmäinen aihesi - Sivu 39 Empty Vs: Ensimmäinen aihesi

Viesti kirjoittaja Kiritys Ti Huhti 04, 2023 12:59 am

*ihmettelee hetken ystävänsä vakavaa ilmettä* Heh ei se kuollu ole jos sitä luulet, en vaan ole tainnu puhua siitä kovin usein, se jäi omasta tahdostaan sirkukseen kun mä ja Saikku lähdettin *kenties hänen äitinsä ei tahtonut edes vapaana imppinä jättää kotiaan taakseen* Se on siellä ennustajana ^^ Mun siskopuoli on siellä myös mut trapetsilla
Kiritys
Kiritys

Viestien lukumäärä : 21208
Join date : 27.04.2019
Ikä : 21
Paikkakunta : Tällä hetkellä ajan ja avaruuden ulkopuolella

Takaisin alkuun Siirry alas

Ensimmäinen aihesi - Sivu 39 Empty Vs: Ensimmäinen aihesi

Viesti kirjoittaja Erbz Ti Huhti 04, 2023 1:29 am

Sullakin on siskopuoli?! 0__0 *huudahtaa vahingossa kovaan ääneen* Miks mä kuulen tästä vasta nyt?? Mikä sen nimi on???
Erbz
Erbz

Viestien lukumäärä : 22093
Join date : 27.04.2019
Ikä : 28
Paikkakunta : Jossain huitsin Nevadassa

https://ropetoope.forumotion.eu

Takaisin alkuun Siirry alas

Ensimmäinen aihesi - Sivu 39 Empty Vs: Ensimmäinen aihesi

Viesti kirjoittaja Kiritys Ti Huhti 04, 2023 11:46 am

//Huomenia pariksi tunniksi koululle matkaavat 🚌

En oo siitäkään kertonu aijemmin? No huh huh *onko tämä uusi elämä alkanut vasta pari päivää sitten kun ei ole tullut kertoneeksi tätäkään isoa osaa elämästään* No sen nimi on Emma, se on meistä kolmesta nuorin ^^ Siisti tyyppi mitä nyt muistelen ja topakka myös, periny sen äiskältä varmasti *muistelee sisarpuoltaan lämmmöllä aikka heillä eri isä onkin* Sä tykkäisit siitä, teissä on paljon samaa
Kiritys
Kiritys

Viestien lukumäärä : 21208
Join date : 27.04.2019
Ikä : 21
Paikkakunta : Tällä hetkellä ajan ja avaruuden ulkopuolella

Takaisin alkuun Siirry alas

Ensimmäinen aihesi - Sivu 39 Empty Vs: Ensimmäinen aihesi

Viesti kirjoittaja Erbz Ti Huhti 04, 2023 12:38 pm

//Päiviä Twitter doget

Voitais käydä kattomassa niitä joskus ^^ Eiku ai niin, ne taitaa olla Invidiassa vai mitä?
Erbz
Erbz

Viestien lukumäärä : 22093
Join date : 27.04.2019
Ikä : 28
Paikkakunta : Jossain huitsin Nevadassa

https://ropetoope.forumotion.eu

Takaisin alkuun Siirry alas

Ensimmäinen aihesi - Sivu 39 Empty Vs: Ensimmäinen aihesi

Viesti kirjoittaja Kiritys Ti Huhti 04, 2023 1:10 pm

Sielläpä siellä, mutta en usko että Crim porukoineen uskaltais astua Mammonin reviirille ^^ Se sirkus tienaa kuninkaalle ihan liian hyvin, että se päästäis korohaita sinne riehumaan *oikeastaan, näin päätöksen hetkellä kokee, että äitiliiniltä voisi saada neuvoa* Mä tahon käydä siellä.. ennen kun päätän suuntaan tai toiseen tän Furfurin jutun suhteen
Kiritys
Kiritys

Viestien lukumäärä : 21208
Join date : 27.04.2019
Ikä : 21
Paikkakunta : Tällä hetkellä ajan ja avaruuden ulkopuolella

Takaisin alkuun Siirry alas

Ensimmäinen aihesi - Sivu 39 Empty Vs: Ensimmäinen aihesi

Viesti kirjoittaja Erbz Ti Huhti 04, 2023 2:24 pm

Okei, voidaan me mennäkin. Jos se vois vaikka ennustaa meidänkin tulevaisuuden miten meidän vielä käy 👀 *pelottava ajatus, ei saa vitsailla tällaisilla asioilla*
Erbz
Erbz

Viestien lukumäärä : 22093
Join date : 27.04.2019
Ikä : 28
Paikkakunta : Jossain huitsin Nevadassa

https://ropetoope.forumotion.eu

Takaisin alkuun Siirry alas

Ensimmäinen aihesi - Sivu 39 Empty Vs: Ensimmäinen aihesi

Viesti kirjoittaja Kiritys Ti Huhti 04, 2023 2:36 pm

En ehkä luottais äiskän ennustuksiin mutta mikspäs ei ^^ *hyppää pystyyn juuri sopivasti, kun räikeän pinkki auto kaahaa kartanon pihaan* Uuuuuu ~ Kiva kärry

Sairen: *hätyttää imppisiä nousemaan auton kyytiin* Kyytiin siitä

Pitäiskö huolestua kun sun kaltainen kyrmy yrittää saada kaksi nättiä tyttöä vieraasen autoon veikka ~? ^3^ *tottelee kumminkin ja nousee auton pinkin tekoturkin peittämällä takapenkille*

Sairen: *laskee kymmenestä alaspäin kun viimein pääsee istumaan auton etupenkille* Kiitos kun pääsit, hun -_-'' *vieressään kuskin paikalla istuu pitkäkoipinen auton omistaja, jonka höyhenien sävy saisi auton pinkkeyden kalpenemaan kateudesta*
Kiritys
Kiritys

Viestien lukumäärä : 21208
Join date : 27.04.2019
Ikä : 21
Paikkakunta : Tällä hetkellä ajan ja avaruuden ulkopuolella

Takaisin alkuun Siirry alas

Ensimmäinen aihesi - Sivu 39 Empty Vs: Ensimmäinen aihesi

Viesti kirjoittaja Erbz Ti Huhti 04, 2023 3:10 pm

Serena: Tietty muru ~ *ajaa auton pois FurFurin talon edustalta* No, millaista oli illastaa sen jaarlin kanssa? Oliko hän kovinkin komea ~? *kysyy tytöiltäkin eikä vaan kolleegaltaan*

Mh! *silmät eksyi hetkeksi tuon pinkin kurkinaisen smoothiin pinkkiin höyhenpeittoon* Joo oli ihan siistiä ^^ oli hyvät sapuskat ainakin
Erbz
Erbz

Viestien lukumäärä : 22093
Join date : 27.04.2019
Ikä : 28
Paikkakunta : Jossain huitsin Nevadassa

https://ropetoope.forumotion.eu

Takaisin alkuun Siirry alas

Ensimmäinen aihesi - Sivu 39 Empty Vs: Ensimmäinen aihesi

Viesti kirjoittaja Kiritys Ti Huhti 04, 2023 4:40 pm

Sairen: Eväät olivat kiitettäviä, mutta en kutsuisi talo isäntää komeaksi -3- Goetiaksi hän oli melkoisen keskiverto, eikö ollutkin tytöt?

Iiiip ~!💗 *miten yksinkertainen ja tavallinen imp voisikaan saada sanaa suustaan höyhenpeitteisen jumalattaren edessä* *simping is strong with this one*
Ensimmäinen aihesi - Sivu 39 In-love-heart

Sairen: Vähän tuollaista vastausta odotinkin mutta älä sinäkin Erbena aloita *hyvin tietoinen siitä että hänen siskollaan on ollut ihan jäätävä ihastus Serenaan jo vuosien takaa*
Kiritys
Kiritys

Viestien lukumäärä : 21208
Join date : 27.04.2019
Ikä : 21
Paikkakunta : Tällä hetkellä ajan ja avaruuden ulkopuolella

Takaisin alkuun Siirry alas

Ensimmäinen aihesi - Sivu 39 Empty Vs: Ensimmäinen aihesi

Viesti kirjoittaja Erbz Ti Huhti 04, 2023 5:03 pm

Mitä enhän mä mitään 👀 *looking respectively... and a bit bi-curiously*

Serena: Fufufufu ~ *ei ota huomion osoituksia lainkaan pahalla ja iskee silmää Kirille* Joten, koska ajattelit lähteä kanssani treffeille Ozzielle Kiri-muru ~? *kiusaatko vai oletko tosissasi..? Tuo virne on kyllä johdatteleva*
Erbz
Erbz

Viestien lukumäärä : 22093
Join date : 27.04.2019
Ikä : 28
Paikkakunta : Jossain huitsin Nevadassa

https://ropetoope.forumotion.eu

Takaisin alkuun Siirry alas

Ensimmäinen aihesi - Sivu 39 Empty Vs: Ensimmäinen aihesi

Viesti kirjoittaja Kiritys Ti Huhti 04, 2023 5:51 pm

O-oikeesti???? 0///0 *Ouh be still my beating heart ~* T-tai siis... ^/////^

Sairen: Serena-hun älä viitsi kiusata siskoani, hän saa vielä sydänkohtauksen *ainakin Kiri on muuttunut yhtä punaiseksi*

Voi hitto Saikku älä nyt puutu tähän kun kerrankin olis chäänssejä EI KUN! Sori sitä vaan rakkaus sotkee sanat... Ei rakkaus! En tietenkään ole rakastunut ei paineita siitä! Sori mä sössötän taas, tätä se kiima teettä ei kun rakkaus ei kun ei kumpikaan!! *taas puhui itsensä ihan pussiin*
Kiritys
Kiritys

Viestien lukumäärä : 21208
Join date : 27.04.2019
Ikä : 21
Paikkakunta : Tällä hetkellä ajan ja avaruuden ulkopuolella

Takaisin alkuun Siirry alas

Ensimmäinen aihesi - Sivu 39 Empty Vs: Ensimmäinen aihesi

Viesti kirjoittaja Erbz Ti Huhti 04, 2023 6:13 pm

Serena: *hykertää huvittuneena* Sinulla on sitten huvittava pikkusisko hun, niistä tulee vielä hauskat treffit ~ *ei tainnut pilaillakaan, voi Kiri sinä lucky gal*

Erbz
Erbz

Viestien lukumäärä : 22093
Join date : 27.04.2019
Ikä : 28
Paikkakunta : Jossain huitsin Nevadassa

https://ropetoope.forumotion.eu

Takaisin alkuun Siirry alas

Ensimmäinen aihesi - Sivu 39 Empty Vs: Ensimmäinen aihesi

Viesti kirjoittaja Kiritys Ti Huhti 04, 2023 6:36 pm

*Oikeesti...OIKEESTI?!* Pitele mua Erbs, taidan pyörtyä kohta X///X

Sairen: No niinpä tietysti *avaa ikkunan ennen kuin tukehtuu horneuden määrään* Täällä on kohta enemmän feromoneja kuin Wackfordin tiskillä Verosikan visiitin jälkeen *joutuu sulkemaan ikkunan vasta kun he saapuvat Luxurian terminaaliin* Oletko iltavuorossa tänään Serena?
Kiritys
Kiritys

Viestien lukumäärä : 21208
Join date : 27.04.2019
Ikä : 21
Paikkakunta : Tällä hetkellä ajan ja avaruuden ulkopuolella

Takaisin alkuun Siirry alas

Ensimmäinen aihesi - Sivu 39 Empty Vs: Ensimmäinen aihesi

Viesti kirjoittaja Erbz Ti Huhti 04, 2023 7:28 pm

*pitelee ystäväänsä ja jollain lehtimainoksella tuulettaa tätä minkä löysi selkänojan takaosasta* Pysy meidän kanssa kamu ^^"

Olen, kiitos kun tuurasit minua muru jään velkaa ~ Joten heitänkö teidät kotiin vai?
Erbz
Erbz

Viestien lukumäärä : 22093
Join date : 27.04.2019
Ikä : 28
Paikkakunta : Jossain huitsin Nevadassa

https://ropetoope.forumotion.eu

Takaisin alkuun Siirry alas

Ensimmäinen aihesi - Sivu 39 Empty Vs: Ensimmäinen aihesi

Viesti kirjoittaja Kiritys Ti Huhti 04, 2023 7:59 pm

Sairen: Sinne kyllä, minun on kotona vaihdettava muutama sananen noiden tyttösten kanssa -3- *vilkaisee takapenkille jossa Kiri ottaa lukua* Mikäli se niiden kotiin raahaama korohai ei ole laittanut asuntoamme uuteen uskoon *hetken jo harkitsi ehdottamista "sister from another misterilleen" että tämä voisi lintuystävineen ottaa Chazin leikkikalukseen, pois heidän niskastaan mutta ehkei tällä kertaa, voisi tulla tytöiltä sanomista*
Kiritys
Kiritys

Viestien lukumäärä : 21208
Join date : 27.04.2019
Ikä : 21
Paikkakunta : Tällä hetkellä ajan ja avaruuden ulkopuolella

Takaisin alkuun Siirry alas

Ensimmäinen aihesi - Sivu 39 Empty Vs: Ensimmäinen aihesi

Viesti kirjoittaja Erbz Ti Huhti 04, 2023 8:24 pm

Serena: Aikovatko tytöt todella pitää sen korohain? Onko se todella niin namu huolimatta millainen pahan ilman lintu se onkaan että se on riskin ottamisen arvoista ~? Murut kyllä te lähempääkin saisitte sugaria ja turvallisemmilta kulmilta vai olenko arvioinut sinut väärin Kiri-muru. Kiihottaako vaara sinua enemmän ~? *vilkuilee auton taustapeilistä takapenkille, ei lainkaan säästele thirstyä tyttöstä joka on jo kanveesissa*
Erbz
Erbz

Viestien lukumäärä : 22093
Join date : 27.04.2019
Ikä : 28
Paikkakunta : Jossain huitsin Nevadassa

https://ropetoope.forumotion.eu

Takaisin alkuun Siirry alas

Ensimmäinen aihesi - Sivu 39 Empty Vs: Ensimmäinen aihesi

Viesti kirjoittaja Kiritys Ti Huhti 04, 2023 8:58 pm

*ristii samantien koipensa, ei mistään erityisestä syystä* M-me vaan tahdottiin auttaa sitä, ei sillä, iskä kuulemma aikoo ottaa sen jaarlin hoiviin kunhan sen hampaat vaan kasvaa takasin ^/////^'' *niin suu sanoo mutta silmät sanoo "tahdon etä sun kauniit chicken thightsit murskaa mun pään"*

Sairen: Varo sister, Kirin haaroväli alkaa kohta muistuttaa vesiputousta jos sanot enää yhtään mitään Razz

Äääääääh! Ooo sä hiljaa! >///< *viskaa Sairenin takaraivoa samaisella lehdellä millä Erbe häntä yritti häntä äsken viilentää*
Kiritys
Kiritys

Viestien lukumäärä : 21208
Join date : 27.04.2019
Ikä : 21
Paikkakunta : Tällä hetkellä ajan ja avaruuden ulkopuolella

Takaisin alkuun Siirry alas

Ensimmäinen aihesi - Sivu 39 Empty Vs: Ensimmäinen aihesi

Viesti kirjoittaja Erbz Ti Huhti 04, 2023 9:31 pm

*käkättää* He got you sis! xD *pian he onneksi saapuvatkin naurun saattelemana Kirin ja Saikun kodille ennen kuin Kiri ehtii jättää kosteusläikän lintubeibin auton takapenkeille muistoksi ja Serena parkkeeraa auton parkkihalliin*

Serena: *nousee yllättäen autosta* Olen kyllä utelias nähdäkseni sen haipojun itsekin jos teitä ei haittaa, sen täytyy olla melkoinen saalis jos jopa jaarli haluaa hänet itselleen ~
Erbz
Erbz

Viestien lukumäärä : 22093
Join date : 27.04.2019
Ikä : 28
Paikkakunta : Jossain huitsin Nevadassa

https://ropetoope.forumotion.eu

Takaisin alkuun Siirry alas

Ensimmäinen aihesi - Sivu 39 Empty Vs: Ensimmäinen aihesi

Viesti kirjoittaja Kiritys Ti Huhti 04, 2023 9:39 pm

*Ja tietenkin sinä päivänä kun mä en oo siivonnu ja meillä ei oo mitään tarjottavaa!* Joo mikä ettei ^//^ *hyppelehtii edeltä ovelle pitelemään sitä auki kuningattarelleen koko köörille*

Sairen: Simp *kuiskaa ohimennessään Kirille joka näyttää veikalleen kieltä* Hissi on rikki jo toista viikkoa, mistä ihmeestä minä vuokraa maksan *potkaisee sorkallaan jo varmiiksi romua hissin ovea*
Kiritys
Kiritys

Viestien lukumäärä : 21208
Join date : 27.04.2019
Ikä : 21
Paikkakunta : Tällä hetkellä ajan ja avaruuden ulkopuolella

Takaisin alkuun Siirry alas

Ensimmäinen aihesi - Sivu 39 Empty Vs: Ensimmäinen aihesi

Viesti kirjoittaja Erbz Ti Huhti 04, 2023 9:59 pm

Älä valita -3- hetkessähän te pitkäjalkaiset pääsette harppaamaan portaat ylös, me pienemmät joudutaan näkemään enemmän vaivaa

Serena: *nostaa yllättäen Kirin käsivarsilleen kuin kissan* Tämähän käy helpommin eikö niin ~?

Pöh -33- Mäkin haluun pitkän hurmaavan kantajan, Saikku ota mut sykkyyn *kurottaa käsiään impcubukseen kuin lapsi joka haluaa syliin*
Erbz
Erbz

Viestien lukumäärä : 22093
Join date : 27.04.2019
Ikä : 28
Paikkakunta : Jossain huitsin Nevadassa

https://ropetoope.forumotion.eu

Takaisin alkuun Siirry alas

Ensimmäinen aihesi - Sivu 39 Empty Vs: Ensimmäinen aihesi

Viesti kirjoittaja Kiritys Ti Huhti 04, 2023 10:22 pm

*high pitch internal screaming* Joo :") *nyt voi kuolla onnellisena*

Sairen: *hetken harkinnan jälkeen (ja varmistamisen etteivät naapurit näe, tämä naapurusto on täynnä juoruakkoja) nostaa Erben käsilleen* Tästä ei sitten tule tapaa *hänen ei tarvitse kiivetä portaita, kun voi lentää ja niin hän lähteekin edeltä Erbe turvallisesti sylissään*
Kiritys
Kiritys

Viestien lukumäärä : 21208
Join date : 27.04.2019
Ikä : 21
Paikkakunta : Tällä hetkellä ajan ja avaruuden ulkopuolella

Takaisin alkuun Siirry alas

Ensimmäinen aihesi - Sivu 39 Empty Vs: Ensimmäinen aihesi

Viesti kirjoittaja Erbz Ti Huhti 04, 2023 11:02 pm

Jihiii ei tietenkään ~ ^3^ *ottaa kuitenkin kaiken ilon irti kun on ystävänsä komian veljen kannettavana, kunnioittavasti tietenkin*

Serena: *lähtee pitkin askelin harppaamaan rappusia kantaen Kiri simppiä ylös taivaisiin.. Siis heidän asuntoonsa* Olet mukavan kevyt ~
Erbz
Erbz

Viestien lukumäärä : 22093
Join date : 27.04.2019
Ikä : 28
Paikkakunta : Jossain huitsin Nevadassa

https://ropetoope.forumotion.eu

Takaisin alkuun Siirry alas

Ensimmäinen aihesi - Sivu 39 Empty Vs: Ensimmäinen aihesi

Viesti kirjoittaja Sponsored content


Sponsored content


Takaisin alkuun Siirry alas

Sivu 39 / 40 Edellinen  1 ... 21 ... 38, 39, 40  Seuraava

Takaisin alkuun

- Similar topics

 
Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa