Ropetoope
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Ensimmäinen aihesi

3 posters

Sivu 40 / 40 Edellinen  1 ... 21 ... 38, 39, 40

Siirry alas

Ensimmäinen aihesi - Sivu 40 Empty Vs: Ensimmäinen aihesi

Viesti kirjoittaja Kiritys To Kesä 08, 2023 5:23 pm

//Toivotaan parasta ja pelätän pahinta, kuten aina Beemovin kanssa, vasta sitten kun peli julkaistaan niin päästään näkemään onko nuo uudet love interestit mistään kotosin, huhujen mukaan tuo peli tuleekin kokonaan uudelle nettisivulle joten vanhan flirttistoorin pölyt puhdistetaan lopullisesti jaloista pois.. vaan ei aivan, sillä ainakin yksi vanha flirttistoorin hahmo on palaamassa.. pikku Thomas on pikkasen kasvanut viime näkemästä XD Hän oli Iiriksen pikkuveli, joten kenties pääsemme sittenkin törmäämään vielä vanhoihin naamoihin

Ensimmäinen aihesi - Sivu 40 55-e23a3798d0978815~1526633635Ensimmäinen aihesi - Sivu 40 Thomas10

Rita:  *taputtaa Erben olkapäätä kannustavasti* Voi älä huoli hun, varmasti he katselevat sinua toiselta puolelta missä ikinä ovatkaan *herkän hetken keskeyttää kaijuttimista tuleva kuulutus*

Kuulutus: Voisiko Rita tulla ilmoittautumaan pomon toimistoon pikimmiten, ja jos vieraat ovat kanssasi niin tuo heidätkin, pomon käsky *korkea impin ääni kailottaa kuulutuksen läpi*

Rita: *huokaisee tyyliin "kuka on taas tyrinyt"* Ja takaisin töihin, tulkaahan tytöt, meille löytyy kyllä yhteistäaikaa myöhemminkin ~
Kiritys
Kiritys

Viestien lukumäärä : 21206
Join date : 27.04.2019
Ikä : 21
Paikkakunta : Tällä hetkellä ajan ja avaruuden ulkopuolella

Takaisin alkuun Siirry alas

Ensimmäinen aihesi - Sivu 40 Empty Vs: Ensimmäinen aihesi

Viesti kirjoittaja Erbz To Kesä 08, 2023 6:26 pm

//Jotain tuttua tuossa naamassa ja nimessä tunnistinkin ^^

Hetki vaan *kahmaisee makkarat suuhunsa ja nielee ne hetkessä* Ootko sä valmiina K?
Erbz
Erbz

Viestien lukumäärä : 22091
Join date : 27.04.2019
Ikä : 28
Paikkakunta : Jossain huitsin Nevadassa

https://ropetoope.forumotion.eu

Takaisin alkuun Siirry alas

Ensimmäinen aihesi - Sivu 40 Empty Vs: Ensimmäinen aihesi

Viesti kirjoittaja Kiritys To Kesä 08, 2023 7:24 pm

Valmiina ollaan, pomon piiskattavaksi Razz *heilautaa hipsejään noustessaan*

Rita: Heh minä teen kaiken piiskauksen täällä muruset *johdattaa tyttöset hiljalleen hiljenevien käytävien läpi, työpäivä taitaapi olla lopuillaan ja henkilökunta vetäytyy kotiinlähtöön* Sanokaapa tytöt, oletteko koskaan miettineet filmitähden uraa? Teillä on niin ihastuttavat muodot että katsojat varmasti ihastuisivat teihin ^^ *ja hänhän tietää, kun on ollut uralla kolmekymmentä vuotta*
Kiritys
Kiritys

Viestien lukumäärä : 21206
Join date : 27.04.2019
Ikä : 21
Paikkakunta : Tällä hetkellä ajan ja avaruuden ulkopuolella

Takaisin alkuun Siirry alas

Ensimmäinen aihesi - Sivu 40 Empty Vs: Ensimmäinen aihesi

Viesti kirjoittaja Erbz To Kesä 08, 2023 7:56 pm

Eeipä oo käyny mielessä ^^"" En oo tottunu olemaan silleen esillä, mä vaan jäätyisin aloilleni kymmenien kameroiden ja kuvausryhmän edessä *pelkkä ajatuskin kuumottaa*
Erbz
Erbz

Viestien lukumäärä : 22091
Join date : 27.04.2019
Ikä : 28
Paikkakunta : Jossain huitsin Nevadassa

https://ropetoope.forumotion.eu

Takaisin alkuun Siirry alas

Ensimmäinen aihesi - Sivu 40 Empty Vs: Ensimmäinen aihesi

Viesti kirjoittaja Kiritys To Kesä 08, 2023 8:32 pm

Kiitti tarjouksesta Rita, mutta mulla ja Erbellä on jo valmiiks niin jännät elämät ettei siitä löytyis tilaa vielä leffatähdeksikin ^^

Rita: Mikä sääli, mutta kertokaahan jos mieli muuttuu *avaa oven Dannyboyn toimistoon, jossa itse pomo istuskeleekin pöydän ääressä*

Dan: Siellähän te ootte, kai rita kohteli teitä kiltisti? ^^
Kiritys
Kiritys

Viestien lukumäärä : 21206
Join date : 27.04.2019
Ikä : 21
Paikkakunta : Tällä hetkellä ajan ja avaruuden ulkopuolella

Takaisin alkuun Siirry alas

Ensimmäinen aihesi - Sivu 40 Empty Vs: Ensimmäinen aihesi

Viesti kirjoittaja Erbz To Kesä 08, 2023 8:52 pm

No kyllä se vähän lassos meitä mut sentään tarjos meille ruoan joten ollaan nyt sujut ^^ Ei oo eka ja tuskin vikakaan kerta kun oon ollu sidottuna *sutkin voisin pistää pakettiin ~*
Erbz
Erbz

Viestien lukumäärä : 22091
Join date : 27.04.2019
Ikä : 28
Paikkakunta : Jossain huitsin Nevadassa

https://ropetoope.forumotion.eu

Takaisin alkuun Siirry alas

Ensimmäinen aihesi - Sivu 40 Empty Vs: Ensimmäinen aihesi

Viesti kirjoittaja Kiritys To Kesä 08, 2023 10:05 pm

Dan: Rita kultaaa, saakos meidän vieraille tehdä niin? *nostaa toista kulmakarvaansa*

Rita: Puoluksekseni sanon että luulin heitä aluksi tungetteleviksi päästäisiksi kun olivat kuvauspaikalla *näyttää leikkisästi kieltä pomolleen, kaksikko on selvästi läheisissä väleissä*

Teilä on kyllä hienot vehkeet täällä, oli varsin avartava kierros, sä oot oikeesti tehny jotain eämälläs koulus jälkee... *vilkaisee seinälle mistä roikkuu suuri seinäkello* Ei hitto edistääkö toi???

Dan: Mh? Ei näköjään kuin vain viisi minuuttia *tarkistaa omasta kalliin näköisestä roleksistaan*

Sehän on kohta kuus! *ilmeisesti hänellä on sittenkin jotain sovittuna tälle päivälle kun noin panikoi*

Kasxor: *biiiiiiig streeeeetch* Ei hitto mä on tulossa vanhaksi >_< *lattialla istuminen jalat ristissä ei sittenkän tehnyt kovin hyvää metriheikki Kasun selkäparalle joka natisee ja paukuu kuin tallin ovi*
Kiritys
Kiritys

Viestien lukumäärä : 21206
Join date : 27.04.2019
Ikä : 21
Paikkakunta : Tällä hetkellä ajan ja avaruuden ulkopuolella

Takaisin alkuun Siirry alas

Ensimmäinen aihesi - Sivu 40 Empty Vs: Ensimmäinen aihesi

Viesti kirjoittaja Evelina To Kesä 08, 2023 10:06 pm

//Iltaa väsyneet =3=

Sara: Mutta entä jos hän ei kuule, tai herää??

//Oon kyl ite aika skeptinen nykyään oikeestaan kaikesta mitä beemoov tekee xd
Evelina
Evelina

Viestien lukumäärä : 3153
Join date : 30.04.2019
Ikä : 21

Takaisin alkuun Siirry alas

Ensimmäinen aihesi - Sivu 40 Empty Vs: Ensimmäinen aihesi

Viesti kirjoittaja Erbz To Kesä 08, 2023 10:29 pm

Kyoko: Jossittelu ei auta, sun siskos tarvii aikaa ja sun pitää olla täällä oottamassa sen vierellä

Mikäs sun nyt tuli?? Onks sulla uudet treffit vai? ^^

Aria: *venyttelee myös, melkein kolmen kuukauden- siis muutaman tunnin mittainen kristallipallon töllötys pimeässä huoneessa käy vähän jäseniin vaikka onkin vielä nuori* Höpön pöpön nuori sinä vielä olet ^^
Erbz
Erbz

Viestien lukumäärä : 22091
Join date : 27.04.2019
Ikä : 28
Paikkakunta : Jossain huitsin Nevadassa

https://ropetoope.forumotion.eu

Takaisin alkuun Siirry alas

Ensimmäinen aihesi - Sivu 40 Empty Vs: Ensimmäinen aihesi

Viesti kirjoittaja Kiritys To Kesä 08, 2023 11:14 pm

Kasxor: Jos mä kerran oon niin nuori niin miksi mun turkki harmaantuu  >_< Yhyhyhyyy nuoruus menee ohi liian äkkiä  *kaatuu tramattisena sängylleen* Tähän suruun auttaisi vaan jos joku reipas punapää vois hakea meille välipalaa keittiöstä

Eip, vaan työkeikka, oon frelancerinä tehnyt hommia Vincentille muistatko? *mitäh, luulitteko Kiriä työttömäksi? Jostakin hänenkin pitää leipää tuoda hänen ja Saikun pöytään* Illalla tosin aijon mennä taas Ozzielle, jos pääsen näkemään vilauksenkin Serenasta ja Galateansta niin se on worthi ^3^
Kiritys
Kiritys

Viestien lukumäärä : 21206
Join date : 27.04.2019
Ikä : 21
Paikkakunta : Tällä hetkellä ajan ja avaruuden ulkopuolella

Takaisin alkuun Siirry alas

Ensimmäinen aihesi - Sivu 40 Empty Vs: Ensimmäinen aihesi

Viesti kirjoittaja Erbz To Kesä 08, 2023 11:35 pm

Aria: Kuin turkkisi ei olisi aina ollut jo harmaa -3- *on kyllä tottunut veljensä draamailuun* Mutta ymmärsin vihjeen, koita olla vanhenematta enempää kun tulen takaisin *lähtee veljensä huoneesta alakertaan hakemaan välipalaa*

Aaaaa niin joo, nythän onkin jo torstai ^^ Pidä kiva työilta
Erbz
Erbz

Viestien lukumäärä : 22091
Join date : 27.04.2019
Ikä : 28
Paikkakunta : Jossain huitsin Nevadassa

https://ropetoope.forumotion.eu

Takaisin alkuun Siirry alas

Ensimmäinen aihesi - Sivu 40 Empty Vs: Ensimmäinen aihesi

Viesti kirjoittaja Kiritys Pe Kesä 09, 2023 2:02 pm

//Iltapäiviä pakettia joulun laila vartovat 🎁

Ihan varmana pidän, jos siis setä ei pistä mua taas siivoomaan sen rakastavaisten paattia -3- Oon ihan varma että se ja Sheila jyystää siellä kun kukaan ei näe, ei ne voi olla niin puhtoinen pariskunta kun esittävät Razz

Kasxor: *jää huoneeseensa traamailemaan/miettimään että minnekköhän jätti sen kristallipallon laturin*

Crea: *istuskelee heidän lomakartanonsa keittiön pöydän ääressä, yhtä mietteliään näköisenä kuin tekiis kotona valtaistuimellaan* Mh... *tutkistelee käsissään kirjettä, paperista tuoksuu kevyt syreeni*
Kiritys
Kiritys

Viestien lukumäärä : 21206
Join date : 27.04.2019
Ikä : 21
Paikkakunta : Tällä hetkellä ajan ja avaruuden ulkopuolella

Takaisin alkuun Siirry alas

Ensimmäinen aihesi - Sivu 40 Empty Vs: Ensimmäinen aihesi

Viesti kirjoittaja Evelina Pe Kesä 09, 2023 2:21 pm

//Päivää mansikat ^^

Sara: Niin... Tuntuu vaan, siis suoraan sanottuna, paskalta kun ei tiedä edes mitä voisi muuten tehdä vai voiko edes tehdä muuta.
Evelina
Evelina

Viestien lukumäärä : 3153
Join date : 30.04.2019
Ikä : 21

Takaisin alkuun Siirry alas

Ensimmäinen aihesi - Sivu 40 Empty Vs: Ensimmäinen aihesi

Viesti kirjoittaja Erbz Pe Kesä 09, 2023 2:43 pm

//Iltapäiviä Buranat

Kyoko: Hei mä tajuun... Onhan tää aika paskamainen tilanne teidän perheelle

Toivotaan ettet saa niitä kiinni rysän päältä kuitenkaan ^^ *kuin se olisi ensimmäinen kerta* Haluutko että tuun mukaan saattamaan vai? *tosin nyt kun Kiri lähtee toisaalle niin hänellä olisi hyvä hetki lähestyä Dania ~*

Aria: *tulee keittiöön löytäen mietteliään Creankin sieltä kirje kourassa* Äiti? Mikä tuo kirje on?
Erbz
Erbz

Viestien lukumäärä : 22091
Join date : 27.04.2019
Ikä : 28
Paikkakunta : Jossain huitsin Nevadassa

https://ropetoope.forumotion.eu

Takaisin alkuun Siirry alas

Ensimmäinen aihesi - Sivu 40 Empty Vs: Ensimmäinen aihesi

Viesti kirjoittaja Kiritys Pe Kesä 09, 2023 5:53 pm

Lähe jos maltat jättää prinssiurheaa taakses Cool

Dan: Mikäs prinssi mä olisin jos en tarjoaisi teille kyytiä? ^^ *niin Danin kyydillähän he tänne alunperin tulivatkin* Setäsi asuvat yhä Indiviassa eikö vain? Mulla on joka tapauksessa asiaa Levitowneen *nousee pöytänsä takaa* Rita, hoidathan iltatoimet poissa ollessani

Rita: Tottahan toki isukki ~ ^^ Leikkikäähän sitten lapset kiltisti

Crea: Hanzolta, paikallinen maaherra muistathan *ojentaa kirjeen Arian tarkasteltavaksi* Se on kutsu
Kiritys
Kiritys

Viestien lukumäärä : 21206
Join date : 27.04.2019
Ikä : 21
Paikkakunta : Tällä hetkellä ajan ja avaruuden ulkopuolella

Takaisin alkuun Siirry alas

Ensimmäinen aihesi - Sivu 40 Empty Vs: Ensimmäinen aihesi

Viesti kirjoittaja Erbz Pe Kesä 09, 2023 6:26 pm

Mitään ei voida luvata kun seikkailu kutsuu ^^ Ja niiltä on vaikea välttyä kun meidän kanssa hengaillaan

Aria: Kutsu? *lukaisee kirjettä*



-------
Since too many posts were made, this topic has been divided automatically. You can find the rest of this topic here :
https://ropetoope.forumotion.eu/t43-ensimmainen-aihesi
Erbz
Erbz

Viestien lukumäärä : 22091
Join date : 27.04.2019
Ikä : 28
Paikkakunta : Jossain huitsin Nevadassa

https://ropetoope.forumotion.eu

Takaisin alkuun Siirry alas

Ensimmäinen aihesi - Sivu 40 Empty Vs: Ensimmäinen aihesi

Viesti kirjoittaja Sponsored content


Sponsored content


Takaisin alkuun Siirry alas

Sivu 40 / 40 Edellinen  1 ... 21 ... 38, 39, 40

Takaisin alkuun

- Similar topics

 
Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa