Ropetoope
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Ensimmäinen aihesi

2 posters

Sivu 2 / 40 Edellinen  1, 2, 3 ... 21 ... 40  Seuraava

Siirry alas

Ensimmäinen aihesi - Sivu 2 Empty Vs: Ensimmäinen aihesi

Viesti kirjoittaja Kiritys La Heinä 30, 2022 3:31 pm

//Ja minä kun luulin että se tulee vasta huomenna, herranen aika melkein vuoden odotus tulee pian päättymään 030 Tänä iltana tasan klo 20:00
Ensimmäinen aihesi - Sivu 2 FY4uiNCX0AA7yUa?format=jpg&name=medium

Näitä thiccccckeyden pahoja puolia taas -3- *ahteriin sattuu* Mut vastineeksi pelastuksesta pääset mun mukana backstagelle, munhan pitäis muutenkin olla siellä "tarkistuttamassa robot esityksen jälkeen" Cool *ja hitot teillä kummallakin olisi vielä muita töitä ennen sitä, Erben pitäisi varmistaa että kaikki vieraat on lähtee eikä joku lapsi oon hukkunu pallomereen ja sun käydä uudet toimitettu varaosat läpi*

Polaris: Uskoisin niin, hehän ovat aika pieniä ^^ *ei yhtä pieniä kuin Oculi sentään* Ai niin.. muistatko Zarun siskoista nuorimman? Shizan?
Kiritys
Kiritys

Viestien lukumäärä : 21258
Join date : 27.04.2019
Ikä : 21
Paikkakunta : Tällä hetkellä ajan ja avaruuden ulkopuolella

Takaisin alkuun Siirry alas

Ensimmäinen aihesi - Sivu 2 Empty Vs: Ensimmäinen aihesi

Viesti kirjoittaja Erbz La Heinä 30, 2022 3:54 pm

//Jep jep Cool 

Kyllähän mää tulisin ihan mielellään, mut mun pitäs varmaan varmistaa et kaikki vieraat lähtee heti kun esitys päättyy -3- Ettei tää taas mee Gregory tapaukseksi.. Ja siitä pojusta puheenollen, missäs se mahtaa olla? Eiks sekin jääny sun luo?

Icarus: Toki, mitä hänestä?
Erbz
Erbz

Viestien lukumäärä : 22143
Join date : 27.04.2019
Ikä : 28
Paikkakunta : Jossain huitsin Nevadassa

https://ropetoope.forumotion.eu

Takaisin alkuun Siirry alas

Ensimmäinen aihesi - Sivu 2 Empty Vs: Ensimmäinen aihesi

Viesti kirjoittaja Kiritys La Heinä 30, 2022 5:08 pm

Mitä? Mä luulin että se olis sun luona???? 😶 *te olette niin malliäitejä -_- Ootte sitten hukannu sen*

Polaris: Me löysimme hänet Horde Primen ja Aavarosin alukselta ^^'' Ilmeisesti hän on heidän sihteerinsä *neljättä siskoa ei tiedosteta tenebrium piireissä, kaikki jotka pakenivat suuren paon aikana on disownattu niin pahasti että uusi sukupolvi ei edes tiedä heistä*
Kiritys
Kiritys

Viestien lukumäärä : 21258
Join date : 27.04.2019
Ikä : 21
Paikkakunta : Tällä hetkellä ajan ja avaruuden ulkopuolella

Takaisin alkuun Siirry alas

Ensimmäinen aihesi - Sivu 2 Empty Vs: Ensimmäinen aihesi

Viesti kirjoittaja Erbz La Heinä 30, 2022 5:24 pm

Nope, sun luohan sen piti jäädä >__< No voi persesuti tääkin vielä, se on varmaan taas lähteny omilleen *hyviä mammoja nämä*

Icarus: Jassoo, hän päätti sitten lähteä palvelemaan toista diktaattoria. Ei hän muutenkaan tainnut tulla toimeen siskojensa kanssa
Erbz
Erbz

Viestien lukumäärä : 22143
Join date : 27.04.2019
Ikä : 28
Paikkakunta : Jossain huitsin Nevadassa

https://ropetoope.forumotion.eu

Takaisin alkuun Siirry alas

Ensimmäinen aihesi - Sivu 2 Empty Vs: Ensimmäinen aihesi

Viesti kirjoittaja Kiritys La Heinä 30, 2022 6:21 pm

Ei kai auta muuta kun pidellä sitä pikku terroristia silmällä jon törmätään -3- Tänne se on kumminkin tullu siitä oon ihan varma *tarkistaa ajan tylsästä taviskellostaan* Tavataan vaikka tässä noin tunnin päästä, enköhän mä siihen mennessää oo saanu kaikki mutterit ja mitterit laskettua

Polaris: Ei hän oli aina se musta lammas, kuvainnollisesti sanottuna tietenkin... heillä kolmella on Neilan raportin mukaan Venomousin pimeä puoli nykyään tallessa :<
Kiritys
Kiritys

Viestien lukumäärä : 21258
Join date : 27.04.2019
Ikä : 21
Paikkakunta : Tällä hetkellä ajan ja avaruuden ulkopuolella

Takaisin alkuun Siirry alas

Ensimmäinen aihesi - Sivu 2 Empty Vs: Ensimmäinen aihesi

Viesti kirjoittaja Erbz La Heinä 30, 2022 6:59 pm

Icarus: Hmh, mitä lie silläkin aikovat tehdä *ja siinä paha missä mainitaan, he törmäävät siskoksiin jotka juurikin ovat vartioimassa linnan portilla*

Olrait, pidä hauskaa niiden kaa ^^ *lähtee taskulamppunsa kanssa kiertelemään ostaria varmistaen että kaikki lapsukaiset ovat lähteneet*
Erbz
Erbz

Viestien lukumäärä : 22143
Join date : 27.04.2019
Ikä : 28
Paikkakunta : Jossain huitsin Nevadassa

https://ropetoope.forumotion.eu

Takaisin alkuun Siirry alas

Ensimmäinen aihesi - Sivu 2 Empty Vs: Ensimmäinen aihesi

Viesti kirjoittaja Kiritys La Heinä 30, 2022 7:41 pm

Vanessa: *pirr pirrrr* *soittaa Erben radiopuhelimeen kun huomasi kameroista hänen talsivan pitkin ostaria* No tulithan sä töihin -3- Olin ihan varma että feidaisitte *pyörii tylsyyttään toimistotuolillaan*

Polaris: Siellä he ovat :<... Kuinka pääsemme ohi *sinähän se varjostaja olet, sinun pitäisi tietää tällaiset jutut*

Miz (siskoista vanhin): Ɉɘliɘllɘq äniƨ nυʞ iʜo nɒɒmɒɈʜɒvil ɘɘƨääq υʞoį ƨoį äɈiM -Ɛ- äγɈɈiʞƨɘʞ Ɉγn äɈiɿγ ɒwI

Iwa: ႧX qoooood ɘɘnɘm ɒʜυɒn ,nääɈim ɘlliƨ iov nƎ *leikkii Kikan päänauhalla joka ei nauti tilanteesta yhtään*
Kiritys
Kiritys

Viestien lukumäärä : 21258
Join date : 27.04.2019
Ikä : 21
Paikkakunta : Tällä hetkellä ajan ja avaruuden ulkopuolella

Takaisin alkuun Siirry alas

Ensimmäinen aihesi - Sivu 2 Empty Vs: Ensimmäinen aihesi

Viesti kirjoittaja Kiritys La Heinä 30, 2022 8:46 pm

//Wau... se oli varsinainen tunteiden vuoristorata koko jakso 😨 Ensin söppänää lapsuudenmuistelua (ne oli niin söpöjä!) ja sitten aikuisuuden masennus Stolas nhoooouh! 😭 Ainakin se sai vihdoin puhuttua suunsa puhtaaksi Stellalle (cold bitch hiton Stella nyt kuskin kukaan enää syyttää Stolasta että petti kun vaimo on tommonen ihme tantta -3-) ja lakkas välittämästä mitä Ars Goetia perhe tästä miettii, saapi nähä miten tulevissa jakoissa kun Stellan velihän tulee tietty esiintymään niin pääseekö Stolas viel hengestään, joko se tai Striker kerkee ensin


Ja Paimon ei kyllä ollu yhtään mitä oletin, silti shaiba isä mutta ei sellasella kylmällä tavalla, vähän niin kun Stella
Ensimmäinen aihesi - Sivu 2 A8d4d885310cb34f5f524e00089864ca073c524a
Kiritys
Kiritys

Viestien lukumäärä : 21258
Join date : 27.04.2019
Ikä : 21
Paikkakunta : Tällä hetkellä ajan ja avaruuden ulkopuolella

Takaisin alkuun Siirry alas

Ensimmäinen aihesi - Sivu 2 Empty Vs: Ensimmäinen aihesi

Viesti kirjoittaja Erbz La Heinä 30, 2022 9:07 pm

//Niimpä niimpä, odotin Paimonista vakavaa isähahmoa millä olisi kovat odotukset pojastaan mutta ei se ollutkaan niin paha kuin luulin (toksista kyllä mutta ei niin paha) ja luulin että päästäisiin näkemään Blitzin sisko Barbie myös tuolla sirkuksessa ja vähän niiden mutsiakin mutta ainakin isä tuli nähdyksi. Oli myös todellakin tyydyttävää nähdä Stolasin pitävän pintansa ja sanovan suorat sanat Stellalle ja häätäen tuon haahkan ulos kodistaan, in your face bitch -3- Paskat mitä muu suku sanoo ja nähtäväksi jää mitä tulee vielä tapahtuvan.. 
.
.
.
.
.
.
Ja tämä oli lempikohtani koko jaksossa XD

Ei tietenkään feidattaisi, mistään hinnasta kun saadaan työskennellä robojen kaa (joista yks on mun boikkis ~) ja jahdata jäniksiä viemäreihin siinä samassa ^^ Mitään uutta siellä päässä?

Icarus: Varjostajana tämän pitäisi olla sinun heiniäsi -3-
Erbz
Erbz

Viestien lukumäärä : 22143
Join date : 27.04.2019
Ikä : 28
Paikkakunta : Jossain huitsin Nevadassa

https://ropetoope.forumotion.eu

Takaisin alkuun Siirry alas

Ensimmäinen aihesi - Sivu 2 Empty Vs: Ensimmäinen aihesi

Viesti kirjoittaja Kiritys La Heinä 30, 2022 9:31 pm

//Repesin ihan täysin tossa kohassa kyllä, Stolas ei yhtään hävenny tai käyny kieltämään että nukku impin kanssa vaan oli vaan et "in your face bich hahahahahaaa!" XD Ja vielä Blitzon isästä on jotenkin jännää nähdä miten viaton Blitzo oli nuorena (samoin kuin Fizzarollie) ja miten sen isän vaikutus näkyy siinä vielä aikuisiällä, heti kun näin ukon niin olin vaan "jep Blitzyn isä" on sen verran saman näkönen, hieno disain kyllä varsinkin ne sarvet

Polaris: Saatan olla hieman ruosteessa *yrittää katsoa josko lähellä olisi rako mistä livahtaa sisään* He näyttävät olevan touhuissaan, saatamme päästä ohi huomaamatta jos kiirehdimme *siskojen leikkiä on oikeastaan liikuttavaa seurata, Polarikselle tulee aivan omat lapset mieleen* Vain Miz näyttäisi olevan tarkkana

Vanessa: Jäätäviä päänsärkyjä lukuun ottamatta ei kummempaa *Aftonin aivopesu jätti jälkeensä kamalat mikreenit* Ette olis sattunu tuomaan buranaa tai jotain? -3- Mä oon täällä Monty golfin yövartian toimistossa ja mun pää saattaa kirjaimellisesti räjähtää kohta jos en saa lääkettä

Kiritys
Kiritys

Viestien lukumäärä : 21258
Join date : 27.04.2019
Ikä : 21
Paikkakunta : Tällä hetkellä ajan ja avaruuden ulkopuolella

Takaisin alkuun Siirry alas

Ensimmäinen aihesi - Sivu 2 Empty Vs: Ensimmäinen aihesi

Viesti kirjoittaja Erbz La Heinä 30, 2022 10:11 pm

//Jeps, ja Blitz ja Fizz olivat tuolloin niin hyviä ystävyksiä ja mielenkiinnolla odotan näkeväni lisää heidän kasvutarinastaan ja nähdään milloin shit went down ja ovat nyt katkeria toisilleen. Blitzin näkökulma tiedetään miksi kantaisi kaunaa Fizzille koska olis ollu tälle kateellinen ja siksi häippäs sirkuksesta ja sen isälläkin oli todennäkösesti osuutta mut mitenköhän on Fizzin laita? 🤔 Yrittiköhän Blitz luultavasti tappaa parhaan ystävänsä tai heille tuli verinen tappelu ja Blitzin naamavärkkikin sai osumaa siinä kahakassa? Tuo impin narrin päähine kyllä herättää teorioita kun sarvien kohdalta se on niin löysä ja sitten ne raajatkin.. Teorioita teorioita, lisää saamme tietää tällä kaudella :l

Icarus: Hän on siskoksista aina se totisin, häntä pitää harhauttaa

On mulla buranaa, aina menkkojen varalta. Tuun sinne ihan justiinsa, kaikki näyttää täältä ihan normaalilta paitsi no, ne jänöset kun tuppaa tulemaan kolostaan esiin näihin aikoihin you know
Erbz
Erbz

Viestien lukumäärä : 22143
Join date : 27.04.2019
Ikä : 28
Paikkakunta : Jossain huitsin Nevadassa

https://ropetoope.forumotion.eu

Takaisin alkuun Siirry alas

Ensimmäinen aihesi - Sivu 2 Empty Vs: Ensimmäinen aihesi

Viesti kirjoittaja Kiritys La Heinä 30, 2022 11:17 pm

//Ehdottomasti, erittäin mielenkiintoisia teorioita 🤨 Saatiin jo Stolasin backstoori, kenties seuraavaksi on Blitzyn vuoro, siihen ainakin se toisen kauden traileri viittasi ja entäs sitten se Asmodeus kristalli jota Stolas katseli? Toivottavasti Stolas ei aijo tyyliin poistaa sillä tunteitana Blitzyä kohtaan tai jotain

Vanessa: Ou do i know -_-'' Tälläkin hetkellä yks niistä hyppelehtii päiväkodin lähettyvillä *pupujen näkemisestä kameroissa on Vanessalle tullut niin arkipäivää ettei epäröi ryystää samalla limuaan* Toivottavasti et missannu ainuttakaan pentua tai kohta on verilöylyn paikka

Polaros: Katsotaas... *tutkiskelee jos läheltä löytyisi jotain millä häiritä esiteini tyttöä, vaikka tapauksessa se tyttö on tenebrium* Ainoa joka on saanut Miziä häiriintymään on olut Shadowy, eikä meillä ole häntä tähän hätään :I
Kiritys
Kiritys

Viestien lukumäärä : 21258
Join date : 27.04.2019
Ikä : 21
Paikkakunta : Tällä hetkellä ajan ja avaruuden ulkopuolella

Takaisin alkuun Siirry alas

Ensimmäinen aihesi - Sivu 2 Empty Vs: Ensimmäinen aihesi

Viesti kirjoittaja Kiritys La Heinä 30, 2022 11:23 pm

//Molemmat imp kaksosista tuli kyllä aivan isäänsä mitä ulkonäköön tulee, mutta on tosi sopivaa että niiden silmät on niiden äidiltä kun joku sanontahan se on että "silmät on sielun peili" ja näyttää oikean luonteen ja silleen ^3^
Ensimmäinen aihesi - Sivu 2 FY775gDXwAEgLFc?format=jpg&name=900x900

Hehee shaiba vuohi-isä menee brrrrr (Goatzo mä en ehkä kestä XDDDDD)
Ensimmäinen aihesi - Sivu 2 FY784k8XoAIF0f4?format=jpg&name=4096x4096
Ensimmäinen aihesi - Sivu 2 FY784mHXEAEYm3X?format=png&name=4096x4096
Kiritys
Kiritys

Viestien lukumäärä : 21258
Join date : 27.04.2019
Ikä : 21
Paikkakunta : Tällä hetkellä ajan ja avaruuden ulkopuolella

Takaisin alkuun Siirry alas

Ensimmäinen aihesi - Sivu 2 Empty Vs: Ensimmäinen aihesi

Viesti kirjoittaja Erbz La Heinä 30, 2022 11:42 pm

//Meillä oli käärmeimppi ja nyt vuohi-imppi bäääää XD Barbienkin sarvet muistuttaa jännästi oinaan sarvia ^3^ On niillä kaunissimmuiset lapset

En varmasti 👀 Onkohan se Izzy? Tekis kyl maksaa sille kalavelat siitä kolauksesta minkä takia meikästä tuli melkein sen robocthulhun ruokaa -3-

Icarus: Niin kun meitä on täällä vaan me kaksi vastaan kaikki muut siskot ja veljet ja Lykofos -__- miinus vaan Mona ja Vescu. Mut miks just Shadowy?
Erbz
Erbz

Viestien lukumäärä : 22143
Join date : 27.04.2019
Ikä : 28
Paikkakunta : Jossain huitsin Nevadassa

https://ropetoope.forumotion.eu

Takaisin alkuun Siirry alas

Ensimmäinen aihesi - Sivu 2 Empty Vs: Ensimmäinen aihesi

Viesti kirjoittaja Kiritys La Heinä 30, 2022 11:57 pm

Polaris: Tytöt taitavat olla vähän ihastuneita häneen ^^ Ja sehän on toki suloista, mutta Shadowy on... *sano vain mulkku, tarkoitit sitä kumminkin* Ei kovin kiltti

Vanessa: Valkonen pupu ruskeilla pilkuilla? Sitten se on Izzy, mut en suosittele lähtemistä kanijahtiin, sillä näkyis olevan melkonen maila mukana
Kiritys
Kiritys

Viestien lukumäärä : 21258
Join date : 27.04.2019
Ikä : 21
Paikkakunta : Tällä hetkellä ajan ja avaruuden ulkopuolella

Takaisin alkuun Siirry alas

Ensimmäinen aihesi - Sivu 2 Empty Vs: Ensimmäinen aihesi

Viesti kirjoittaja Erbz Su Heinä 31, 2022 12:11 am

Icarus: Aijaa, no se selittää miks ne sitten nappas sen siltä proffalta. Ja olihan se aika kusipää kun se possessoi Venomousta -3- Teki muhunkin niitä kokeita pimeällä energonilla..

Ja mä tungen sen mailan sen kurkusta alas tällä kertaa >:( *voi ei, sinikko lähtee nyt suuntaamaan kohti päiväkotia selvittämään kalavelkoja, somebody stop her!*
Erbz
Erbz

Viestien lukumäärä : 22143
Join date : 27.04.2019
Ikä : 28
Paikkakunta : Jossain huitsin Nevadassa

https://ropetoope.forumotion.eu

Takaisin alkuun Siirry alas

Ensimmäinen aihesi - Sivu 2 Empty Vs: Ensimmäinen aihesi

Viesti kirjoittaja Kiritys Su Heinä 31, 2022 1:38 am

Polaris: Se oli varmasti kamala kokemus >:'< Ja erittäin julma koe, ja mikä pahinta vaarallinen, eihän sinulle jäänyt mitään pysyvää siitä? *varmistaa ettei Icaruksella ole haavoja missään niin kuin huolestunut mamam joka on*

Vanessa: Jos sä et just nyt tuo niitä lääkkeitä tänne niin ens kerralla kun nähään niin katotaan kenen ahteriin mä tungen sen mailan, ja sen lupaan ettei edes Monty oo valmistanu sua siihen kipuun*ei ehkä se klassisin tapa saada Erben verenhimo laskemaan*
Kiritys
Kiritys

Viestien lukumäärä : 21258
Join date : 27.04.2019
Ikä : 21
Paikkakunta : Tällä hetkellä ajan ja avaruuden ulkopuolella

Takaisin alkuun Siirry alas

Ensimmäinen aihesi - Sivu 2 Empty Vs: Ensimmäinen aihesi

Viesti kirjoittaja Erbz Su Heinä 31, 2022 1:58 am

Okei ekaks: Vaan Montsu saa koskea mun sievään ahteriin ja tokaks: Mailojen tunkemine toisten muijien anaaliin on mun juttu kysy Izzyltä -3- Mut fine, mä tuun sitten *verenhimo meni nyt päästä alapäähän kun Monty mainittiin ja kääntyy kohti yövartijatoimistoa golf radallepäin*

Icarus: Oon ihan okei -3- Mä oon mies *okei macho?* Mut hitto mitä me nyt tehään?? Meenkö mä tonne ja pistän noi lilliputit nippuun vai? *hän on hakkauttaja, se on mitä hän osaa, pistää porukkaa nippuun ja kärsivällisyys alkaa loppua*
Erbz
Erbz

Viestien lukumäärä : 22143
Join date : 27.04.2019
Ikä : 28
Paikkakunta : Jossain huitsin Nevadassa

https://ropetoope.forumotion.eu

Takaisin alkuun Siirry alas

Ensimmäinen aihesi - Sivu 2 Empty Vs: Ensimmäinen aihesi

Viesti kirjoittaja Kiritys Su Heinä 31, 2022 2:21 am

Vanessa: Päläpäläpälä -3- *erityisen pahalla päällä tänään kun väsymys painaa päälle ja sen päälle vielä tämä tavaton päänsärky* Mitä mä nyt ymmärtänyt niin sä jätit entisen miehes Montyn takia, ei ollu wothit diili jos multa kysyis, vai oliko se sun entinen niin huono sängyssä että vaihoit sen mielummin kävelevään matkalaukkuun *asia ei kuulu sinulle piirun vertaa senkin katkera blondi*

Polaris: Emme saa satuttaa heitä >:< Odotamme vuoron vaihtoa ja sitten...💡 Odotas *kaivaa kimalletta pussista sormelleen ja alkaa piirrellä sillä läheiseen seinään* Mikä häiritsee nuoria tyttöjä vielä miehiäin paremmin? ^^ *piirsi kimalle perhosen joka pienen puhalluksen jälkeen lähtee lentoon* Söpöt ja kiinostavat asiat tietenkin *perhonen liihottelee Zarun siskosten ohitse*

Iwa: ⸮no ioɈ äʞiM 0Ɛ0 υυυυυU *lähtee kuin tukahduttaja loistavan perhosen perään Kika samoin*

Miz:  Ɉɘįlɘv iov ..Ɉγn ɒɒʞɒɈɈobo ɈöɈγɈ iɘH *joutuu vastahakoisesti menemään perään siskojaan noutamaan*
Kiritys
Kiritys

Viestien lukumäärä : 21258
Join date : 27.04.2019
Ikä : 21
Paikkakunta : Tällä hetkellä ajan ja avaruuden ulkopuolella

Takaisin alkuun Siirry alas

Ensimmäinen aihesi - Sivu 2 Empty Vs: Ensimmäinen aihesi

Viesti kirjoittaja Erbz Su Heinä 31, 2022 2:43 am

Suna en rupeais vittuilemaan jos haluut vielä nää pillerit okei? -3- Plus se asia ei kuulu sulle

Icarus: No kyllä tuokin toimi, en muutenkaan olis tykänny muksia mun polven korkusia pätkiksiä
Erbz
Erbz

Viestien lukumäärä : 22143
Join date : 27.04.2019
Ikä : 28
Paikkakunta : Jossain huitsin Nevadassa

https://ropetoope.forumotion.eu

Takaisin alkuun Siirry alas

Ensimmäinen aihesi - Sivu 2 Empty Vs: Ensimmäinen aihesi

Viesti kirjoittaja Kiritys Su Heinä 31, 2022 3:24 pm

//Iltoja näin myöhemmin Jafarin äänen tunnistaneet ja niin sen energiaa tulvivat pöllöisukit sekä pikku pöllöt jotka edelleen kumartaa Blitzille ^3^

Ensimmäinen aihesi - Sivu 2 F0bd6c3192423fb503c57e658f5cb4d2b75b1e44
Ensimmäinen aihesi - Sivu 2 E264a4ca32568c2b78aa2e52dd1e57f75b3a0401

Polaris: Se ei olisi ollut kovin mukavaa ^^''' *pääsevät nyt livahtamaan portista helposti sisään* Tämä paikka on tärviöllä kun Amarath ei ole enää huolehtimassa siitä :< *viittaa tiettyihin pimeyttä kestäviin kasveihin jotka ovt nyt kuihtunet linnan puutarhassa*

Vanessa: Noin Izzykin sano ja kato mitä sille kävi -3- *mitä? Haistanko mustasukkaisuutta äänestäsi??*

Kiritys
Kiritys

Viestien lukumäärä : 21258
Join date : 27.04.2019
Ikä : 21
Paikkakunta : Tällä hetkellä ajan ja avaruuden ulkopuolella

Takaisin alkuun Siirry alas

Ensimmäinen aihesi - Sivu 2 Empty Vs: Ensimmäinen aihesi

Viesti kirjoittaja Erbz Su Heinä 31, 2022 4:22 pm

//Iltoja pöllö Jafarit ja konvehdit sekä jännät synkät mahdolliset foreshadowit mikä mulla kävi mielessä jälkeenpäin kun Fizz ja Blitz leikki niiden ilmapallohepoillaan :I
Hint: "They took my legs!"
Ensimmäinen aihesi - Sivu 2 FY7n8hbWAAISf0k?format=jpg&name=900x900

Veikkaatko että mustakin tulee yhtä ding dong jänöpää muija tai jotain?

Icarus: Nyt ne tarvitsee uuden puutarhurineilikan *kuulee paljon askelia käytävällä*
Erbz
Erbz

Viestien lukumäärä : 22143
Join date : 27.04.2019
Ikä : 28
Paikkakunta : Jossain huitsin Nevadassa

https://ropetoope.forumotion.eu

Takaisin alkuun Siirry alas

Ensimmäinen aihesi - Sivu 2 Empty Vs: Ensimmäinen aihesi

Viesti kirjoittaja Kiritys Su Heinä 31, 2022 4:50 pm

//Maailma ei ollut kiltti viattomalle klovni pojalle :< Pahinta olisi jos se olis Blitzy joka teki ton Fizzille, toisaalta ehkä se olisi liiankin julmaa, meinaan fanikunnan olisi tosi vaikeaa kannustaa Blitziä enää missään semmosen jälkeen

Vanessa: Njääh, sä et oo sen pupuäijän tyyppiä *pyörii tuolillaan ympäri* Sitä paitsi sää ja se sun kaveri ootte ollu täällä kohta yhtä kauan kuin mä, eikä se oo vaikuttanu teihin

Polaris: Joku tulee..! >__< Äkkiä piiloon *painuu lähintään varjoon jonka löytää ja vetää Icaruksen messiin*
Kiritys
Kiritys

Viestien lukumäärä : 21258
Join date : 27.04.2019
Ikä : 21
Paikkakunta : Tällä hetkellä ajan ja avaruuden ulkopuolella

Takaisin alkuun Siirry alas

Ensimmäinen aihesi - Sivu 2 Empty Vs: Ensimmäinen aihesi

Viesti kirjoittaja Erbz Su Heinä 31, 2022 5:24 pm

//Todella julma skenaario olisi :< Ehkä se oli onnettomuus minkä Blitzy sai aikaan vahingossa tai sitten tahallaan mutta jäi kuitenkin katumaan sitä sisimmässään

Niin no totta *heittää pillerit blondille* Ja ole hyvä vaan -3-

*kaksi varjoa kävelee kaksikon piilopaikan ohi rupatellen keskenään tutuilla koulukiusaajamaisilla äänensävyillä*
 
?: Vau ne oikeesti sai napattua sen kusipään? Tekis kyllä mieli laskea siitä ilmat pihalle taas kun silloin kun me saatin meiän mielet takasin. Ties kuinka kauan mä oon joutunut olemaan sen friikin marionettina ugh!

?: Isä ei varmasti aio päästää sitä enää menemään. Sen Pendragonin sylikoiran päivät on luetut. Katsotaan millainen tuomio sille tällä kertaa langetetaan, saadaankohan kenties piestä se ensin tohjoksi. Mä varaan ekan lyönnin suoraan sen petturin naamaan haha! 

?: Hell yeah! Ja mä aion varata tokan lyönnin täysin samaan kohtaan >:D
Erbz
Erbz

Viestien lukumäärä : 22143
Join date : 27.04.2019
Ikä : 28
Paikkakunta : Jossain huitsin Nevadassa

https://ropetoope.forumotion.eu

Takaisin alkuun Siirry alas

Ensimmäinen aihesi - Sivu 2 Empty Vs: Ensimmäinen aihesi

Viesti kirjoittaja Kiritys Su Heinä 31, 2022 6:07 pm

Polaris: *Tiesin sen..* *antaisi noille kahdelle selkään tuollaisista puheista jos heidän ei pitäisi pysytellä piilossa* Pian voi olla jo liian myöhäistä.. >:<

Vanessa: Thanks *kaikesta kettuilusta huolimatta arvostaa elettä* Missäs se sun toinen kaveri muuten on? *ottaa pillerit limsan kanssa*
Kiritys
Kiritys

Viestien lukumäärä : 21258
Join date : 27.04.2019
Ikä : 21
Paikkakunta : Tällä hetkellä ajan ja avaruuden ulkopuolella

Takaisin alkuun Siirry alas

Ensimmäinen aihesi - Sivu 2 Empty Vs: Ensimmäinen aihesi

Viesti kirjoittaja Sponsored content


Sponsored content


Takaisin alkuun Siirry alas

Sivu 2 / 40 Edellinen  1, 2, 3 ... 21 ... 40  Seuraava

Takaisin alkuun

- Similar topics

 
Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa